مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی
مدیریت بازاریابی|50687301|zaranetwork

حجم فایل : 1.2 MB
نوع فایل : پاور پوینت
تعداد اسلاید ها : 40

Marketing Mgt.


منابع درس: ؛ دکتر احمد روستا، داور ونوس، ابراهیمی؛ انتشارات سمت
استراتژی بازاریابی؛ واکر و همکاران؛ ترجمه دکتر اعرابی و ایزدی؛ دفتر پژوهش های فرهنگی
بازاریابی و مدیریت بازار؛ حسن الوداری؛ دانشگاه پیام نور
Marketing Mgt., Philip Kotler, Printice Hall, Englewood Cliff
Marketing, Berkowitz et al., Irwin MacGraw Hill سرفصل های درس بازاریابی فصل دهم سیستم و مدیریت توزیع سیستم و مدیریت توزیع مدیریت کانال های توزیع
مدیریت توزیع فیزیکی توزیع رساندن محصول مورد نیاز مشتری در زمان مطلوب به مکان مطلوب انواع ارتباط خریدار و فروشنده مراجعه مستقیم تولید کنندگان به مصرف کنندگان
رفتن مصرف کننده به سوی تولید کننده
ایجاد ارتباط به وسیله واسطه ها اهمیت واسطه ها در بازار شاید بتوان در بازاریابی واسطه ها را حذف کرد ولی وظایف واسطه گری حذف شدنی نیست.

واسطه، کارگزار خرید برای مشتریان و
کارشناس فروش برای تولید کنندگان است اهمیت واسطه ها در بازار فراهم کردن اطلاعات بازار
تفسیر خواسته های مصرف کنندگان
ترفیع محصولات تولید کنندگان
طبقه بندی و درجه بندی محصولات
انبارکردن محصولات
مذاکره با مشتریان
تهیه منابع مالی
مشارکت در مخاطرات پیش بینی خواسته ها
تقسیم کردن مقادیر بزرگ یک محصول
ذخیره کردن
نقل و انتقال محصولات
طبقه بندی و جور کردن
تهیه منابع مالی
قابل دسترس کردن محصول
ضمانت کردن محصولات
مشارکت در مخاطرات واسطه ها کارشناس فروش برای تولید کنندگان کارگزار خرید برای مشتریان طبقه بندی واسطه ها خرده فروش ها: محصولات را خریده، به مصرف کنندگان نهایی و سازمانی می فروشند.
کارگزاران یا دلال ها: مذاکرات خرید و فروش و یا هر دو را بر عهده می گیرند اما مالک محصول نمی شوند.
عمده فروش ها یا توزیع کنندگان: محصولات را خریده، به خرده فروشی ها یا بازرگانان دیگر، و استفاده کنندگان صنعتی، نهادی یا تجاری می فروشند. طراحی کانال های توزیع گزینش اعضای
کانال های مشخص تعیین تعداد
واسطه های توزیع انتخاب نوع
کانال توزیع ترسیم نقش توزیع
در آمیخته بازاریابی کانال توزیع مطلوب کانالی است که هم نیاز مشتریان را برآورده کند و هم قدرت رقابت داشته باشد نقش توزیع در آمیخته بازاریابی توزیع تدافعی: هم سطح رقبا
توزیع تهاجمی: برتر از رقبا مراحل طراحی کانال های توزیع شناسایی عوامل کانال های مختلف
ارزیابی و گزینش کانال ها
گزینش اعضای کانال 1.عوامل شناسایی کانال های مختلف پوشش و قدرت توزیع: تعداد واسطه هایی که محصول تولید کننده را در یک ناحیه تجاری بازاریابی می کند.
دسترسی به استفاده کنندگان نهایی:
فعالیت ها و وظایف متداول: توجه به فعالیت کانال رقبا برای محصولات و خدمات...



مطالب دیگر:
📃طرح توجیهی باغ پسته 100 هکتاری📃طرح توجیهی باغ پسته 200 هکتاری📃طرح توجیهی باغ زیتون 50 هکتاری📃طرح توجیهی باغ زیتون 100 هکتاری📃طرح توجیهی باغ زیتون 200 هکتاری📃طرح توجیهی پرورش بره پرواری با ظرفیت 750 راس📃پاورپوینت استراتژیهای تحول سازمانی📃پاورپوینت تحول در مدیریت📃مدلسازی و طراحی نرم افزاری سردر به همراه نقشه اجرایی📃پاورپوینت آسیب شناسی و عارضه یابی سازمانی📃پاورپوینت ماتریکس📃محتوای درمان ماتریکس📃تحقیق سیستم های تجاری📃تحقیق سود و زیان شركتهای سهامی عام📃تحقیق سیستم انباداری📃تحقیق سیستم حقوق و دستمزد شرکت پیشگامان چاپ و نشر📃تحقیق سرمایه گذاری در بورس📃تحقیق سیستم حسابداری📃تحقیق سیستمهای اطلاعاتی حسابداری برای سازمانهای خدماتی و غیرانتفاعی📃تحقیق سیستم استهلاك دارایی ثابت📃پاورپوینت تفاوت وب کاوی و داده کاوی📃پاورپوینت گلهای نشایی ( کشت و کار)📃پاورپوینت تحلیل معماری مهد کودک📃پاورپوینت سازه های بلند📃پاورپوینت اینترنت اشیا