پاورپوينت بازار های مصرف کننده عوامل موثر در رفتار مصرف کننده

پاورپوينت بازار های مصرف کننده عوامل موثر در رفتار مصرف کننده
پاورپوينت بازار های مصرف کننده عوامل موثر در رفتار مصرف کننده|42090331|zaranetwork

دانلود


مشخصات فایل
تعداد صفحات19حجم348/141 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt
توضیحات کامل
دانلود جهت رشته مديريت قالب 19 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش


بازار مصرف کننده از افراد و خانوارهایی تشکیل می شود که کالاها و خدمات را برای مصارف شخصی می خواهند ، بازار مصرف کننده آمریکا از 250 میلیون نفر تشکیل می شود که مصر ف کننده های آن بیش از 30 تریلیون دلار کالا و خدمات خریداری می کنند . مصرف کنندگان آمریکایی از نظر سن و درآمد ، سطح تحصیلات و سلیقه با هم متفاوت هستند و با این وصف این بازرا یکی از بزرگترین بازارهای مصرفی جهان را تشکیل می دهد .


فروشندگان با استفاده از تجربه های روزانه خود ، حاصل از فروش مستقیم کالا به مشتریان اطلاعات و شناخت لازم را نسبت به آنها به دست می آورند . شرکتی که از چگونگی واکنش مصرف کنندگان نسبت به ویژگیهای مختلف کالا ، قیمت و غیره آگاهی داشته باشد در مقابل رقبای خود از یک امتیاز ویژه برخوردار است . نقطه شروع این تحقیقات بررسی مدلی محرک – واکنش رفتار خریدار است که در شکل می بینید .

فهرست مطالب
مقدمه
مدل رفتار مصرف کننده
خصوصیات فردی مؤثر در رفتار کننده
عوامل فرهنگی
عوامل اجتماعی
عوامل شخصی
عوامل روانی






"