پرسشنامه بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکی مبتنی برفناوری بر رضایت مشتری و وفاداری مشتریان

پرسشنامه بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکی مبتنی برفناوری بر رضایت مشتری و وفاداری مشتریان
پرسشنامه بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکی مبتنی برفناوری بر رضایت مشتری و وفاداری مشتریان|42076463|zaranetwork

دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات4حجم0/12 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریتپرسشنامه بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکی مبتنی برفناوری بر رضایت مشتری و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه بانک تجارت شهر اراک)

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-* نوع فایل: WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc* بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد *** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود. *** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد *** پرسشنامه دارای 22 سوال است. پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکی مبتنی برفناوری بر رضایت مشتری و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه بانک تجارت شهر اراک) تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید. مقیاس طیف لیکرت:

خیلی کم

کم

متوسط

زیاد

خیلی زیاد

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون

بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکی مبتنی برفناوری بر رضایت مشتری و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه بانک تجارت شهر اراک)

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

عنوان:

بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکی مبتنی برفناوری بر رضایت مشتری و وفاداری مشتریان

(مورد مطالعه بانک تجارت شهر اراک)

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد






"