پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی و معیارهای مکمل اثرگذار بر رفتار خرید مصرف کنندگان

پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی و معیارهای مکمل اثرگذار بر رفتار خرید مصرف کنندگان
پرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی و معیارهای مکمل اثرگذار بر رفتار خرید مصرف کنندگان|42076397|zaranetwork

دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات5حجم0/13 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریتپرسشنامه بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی و معیارهای مکمل اثرگذار بر رفتار خرید مصرف کنندگان * با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-* نوع فایل: WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc
* بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد *** پرسشنامه دارای 34 سوال است. پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی و معیارهای مکمل اثرگذار بر رفتار خرید مصرف کنندگان تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید. مقیاس طیف لیکرت: بسیار زیاد زیاد متوسط کم بسیار کم

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون

بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی و معیارهای مکمل اثرگذار بر رفتار خرید مصرف کنندگان

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

عنوان:

بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی و معیارهای مکمل اثرگذار بر رفتار خرید مصرف کنندگان

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد






"

مطالب دیگر:
📜تحقیق مديريت رفتار سازماني📜تحقیق مديريت و برنامه ريزي انرژي📜تحقیق مفاهيم و فلسفه مديريت كيفيت جامع📜تحقیق نظارت و بازرسی📜تحقیق استراتژي هاي شركت هاي الكتريكي صنام📜تحقیق آئين‌ حفاظت‌ و ايمني ماشين‌ هاي‌ عمومي‌ تراش‌ چوب‌📜تحقیق بازاریابی شبکه‌ ای یا بازاریابی چندسطحی MLM📜تحقیق بازاريابی شبکه ای📜تحقیق ساخت کارخانه آجرپزی📜تحقیق دفتر تشكيلات و بهبود سيستم ها و روش ها📜تحقیق کاغذ و کاغذسازى📜تحقیق بازاریابی هرمی چیست؟📜تحقیق تاثیرگذاری موثر در بازاریابی حرفه ای📜تحقیق كارخانه آجر ماشيني📜جزوه خلاصه كتاب از خوب به عالي📜جزوه خلاصه کتاب سيستم هاي اطلاعاتي مديريت MIS دکتر هوشنگ مومنی📜تحقیق اصلاح نظام اداري در پرتو مديريت علوي📜تحقیق پایگاه های اطلاعاتی رایانه ای📜جزوه خلاصه کتاب مديريت استراتژيك منابع انساني (راهنمای عمل) مایکل آرمسترانگ📜تحقیق اقتصاد مديريت كيفيت📜تحقیق مروري اجمالي بر تحول تفكر مديريتي مديرعامل در گذر زمان📜جزوه خلاصه کتاب پنجمين فرمان خلق سازمان يادگيرنده📜پاورپوینت خلاصه کتاب سنتز ترکیبات نامتقارن تالیف گری پروکتر ترجمه دکتر جلیل لاری📜پاورپوینت لوکالیزیشن در رباتیک و هوش مصنوعی Localization📜پاورپوینت خلاصه کتاب زمین شناسی تاریخی تالیف مهندس غلامعلی شایگان و مهندس ابراهیم اشراقی