پرسشنامه بررسی و شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید

پرسشنامه بررسی و شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید
پرسشنامه بررسی و شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید|42076061|zaranetwork

بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات5حجم0/19 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریتپرسشنامه بررسی و شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید *** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد و روایی و پایایی آن مورد تأیید قرار گرفته است. پرسشنامه ایی که ملاحظه می فرمایید به منظور بررسی شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید(مطالعه موردی: شركت های تولیدی و صنعتی استان مرکزی) تهیه گردیده است. نظرات شما می تواند در ارزیابی مناسب و دقیق این مطالعه موثر باشد ، لذا خواهشمند است در پر كردن پرسشنامه نهایت تمركز و دقت را مبذول دارید.داده های حاصل از پرسشنامه محرمانه بوده و به جز استفاده آماری ، به منظور دیگری مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.جهت تكمیل كردن این پرسشنامه ، ابتدا هر عبارت را به دقت خوانده و پس از اطمینان از پاسخ موردنظر از شماره 1 تا 5 یك گزینه را به شرح زیر انتخاب كنید: مقیاس طیف لیکرت

کاملا موافقم

موافقم

نمی دانم/ خنثی

مخالفم

کاملا مخالفم

دانشگاه

واحد اراک

دانشکده مدیریت گروه مدیریت دولتی

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسیارشد

گرایش : تحول

عنوان:

بررسی و شناسایی تاثیر تمایل رابطه ای و هوش بازاریابی بر قابلیت توسعه محصول جدید

(مطالعه موردی: شركت های تولیدی و صنعتی استان مرکزی)

استاد راهنما :

دکتر علی نوری مطلق

دارای 25 سوال است

تمایل رابطه 5 سوال

كاملاً موافقم

موافقم

تا حدودی

مخالفم

كاملاً مخالفم

تمركزگرایی 4 سوال

كاملاً موافقم

موافقم

تا حدودی

مخالفم

كاملاً مخالفم

رسمی سازی 4 سوال

عدم اطمینان تكنولوژیك 3 سوال

لطفاً در مورد پرسشهای زیر با عبارات خیلی كم ........ خیلی زیاد اظهار نظر فرمائید .

قابلیت هوش بازاریابی 5 سوال

خیلی كم

كم

متوسط

زیاد

خیلی زیاد

عملكرد واحد تجاری 4 سوال






"

مطالب دیگر:
📎آموزش نرم افزار revit به طور کامل همراه با تصاویر📎پژوهش پایان ترم ساختمان های فولادی استاد قضاوی📎نقشه های معماری و جزییات کامل پروژه یک بیمارستان📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی سیستم اطلاعات منابع انسانی📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی اعتماد سازمانی📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی توانمندسازی کارکنان📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی رهبری خدمتگزار📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی جامعه پذیری سازمانی📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی هوش سازمانی📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی حسابرسی📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی حاکمیت شرکتی📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی تمرکز مالکیت📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی میل به ماندن📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی اشتیاق شغلی📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره استعداد خستگی شغلی📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی اخلاق حرفه ای📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره مدیریت کیفیت فراگیر📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی عملكرد مالی📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی ساختار سازمانی📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی استراتژی رقابتی📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره تبلیغات دهان به دهان📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره کیفیت خدمات الکترونیک📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش در بار ه ی نیات رفتاری مشتری📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره اعتیاد به اینترنت📎مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی ویژگی های شخصیت