دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی تألیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی تألیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی تألیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)|41011422|zaranetwork

دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی تألیف كاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 20 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل سوم این كتاب با عنوان "محیط بازاریابی" در 20 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شاملبخشهای عمده زیر است:

مقدمه

محیط بازاریابی

نیروهای اصلی محیط خرد شركت

شركت

تأمین كنندگان

واسطه های بازاریابی

مشتریان

رقبا

اجتماع

نیروهای اصلی در محیط كلان شركت

محیط جمعیت شناختی

محیط اقتصادی

محیط طبیعی

محیط فن آوری

محیط سیاسی

افزایش تأكید بر عملهای مسئولانه اخلاقی و اجتماعی

محیط فرهنگی

پاسخ به محیط بازاریابی

مقدمه این فایل:

بازاریابی در محیطی مستقل عمل نمی كند، بلكه محیط آن پیچیده و كاملاً در حال تغییر است. دیگر بازیگران این محیط مثل تأمین كنندگان، واسطه ها، مشتریها و مردم ممكن است له یا علیه شركت عمل كنند . نیروهای محیطی اساسی یعنی تركیب جمعیتی، اقتصادی، طبیعی، فن آوری، سیاسی، و فرهنگی، فرصتهای بازاریابی را شكل داده، تهدیدهایی مطرح می كنند، و بر توانایی شركت در چگونگی خدمت رسانی به مشتریان و برقراری رابطه سودمند با آنها تأثیر می گذارند. برای درك بازاریابی و تهیه استراتژیهای مؤثر، ابتدا باید محیطی كه بازاریابی در آن انجام می شود را بشناسیم.


مطالب دیگر:
🔑پاورپوینت حقوق حاکم بر انتقال سهم الشرکه در شرکتهای تعاونی🔑بررسی وضعیت موجود مدیریت پسماند شهرستان ایذه در سال 96-95🔑بررسی مدیریت پسماندهای رادیواکتیو مراکز خصوصی و دولتی شهرستان اهواز در سال 96🔑بررسی میزان تاثیر گیاه پالایی در حذف آلاینده ها🔑بررسی رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با شخصیت دانشجویان پیام نور اهواز🔑بررسی رابطه بین هوش هیجانی و رضایت زناشویی در بین دانشجویان متاهل دانشگاه پیام نور مرکز اهواز🔑بررسی امکان طراحی روش RT – PCR برای تشخیص ازدیاد بیان ژنی ژن HER2 در نمونه های توموری بدخیم پستان🔑بررسی حقوقی ارتداد و عوامل آن با نگاهی به ماهیت آزادی بیان🔑بررسی اثر پارامترهای فرآیند متالورژی پودر در تولید كامپوزیت زیرکن🔑بررسی تئوری پدیده تراوش با توجه به آمار سدسازی و مطالعات اخیر در زمینه تراوش🔑پایان نامه بررسی و تشریح کامل تئوریهای تنیدگی🔑بررسی و تشریح کامل رویکردها به خطای عامل سازمانی در سازمان🔑طرح تفصیلی پایان نامه تدلیس در ازدواج و نحوه ضمانت اجرای کیفری آن🔑مبانی نظری تدلیس در ازدواج و نحوه ضمانت اجرای کیفری آن🔑تدلیس در ازدواج و نحوه ضمانت اجرای کیفری آن🔑شرایط انتقال سهم الشرکه در شرکتهای تعاونی🔑آثار انتقال سهم الشرکه در شرکتهای تعاونی🔑پروپوزال افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی🔑مبانی نظری افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی🔑بررسی تاثیر نسبی و فزاینده سواد مالی ، اقتصادی و سواد تجاری بر موفقیت حرفه ای مدیران🔑تبیین رابطه بین اهرم اقتصادی و نسبت های ارزش بازار به ارزش دفتری🔑مدیریت استعداد بر عملکرد کارکنان شعب بانک رفاه کارگران🔑پروپوزال علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران🔑مبانی نظری علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران🔑مقاله علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران