دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری ( فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری ( فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری ( فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)|41011388|zaranetwork

دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری ( فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 31 اسلاید

طراحی زیبا با اسلاید های جامع و كامل

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دوم این كتاب با عنوان "شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری" در 31 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

برنامه ریزی استراتژیك در سطح شركت: تعریف كردن نقشهای بازاریابی

تعریف مأموریت بازار گرا

مشخص كردن اهداف و مقصودهای شركت

طراحی پرتفولیو كسب و كار

تجزیه و تحلیل پرتفولیو فعلی كسب و كار

ماتریس رشد -سهم گروه مشاورین بوستون

ایجاد استراتژی برای رشد و كوچك كردن

شبکه توسعه محصول/بازار

برنامه ریزی بازاریابی: همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری

همكاری با دیگر بخشهای شركت

مدیریت استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی

تقسیم بازار

هدف گیری بازار

تثبیت موقعیت در بازار

چهار پی آمیخته بازاریابی

تحلیل ، برنامه ریزی، اجرا وكنترل بازاریابی

تحلیل بازاریابی

برنامه ریزی بازاریابی

محتوای یك برنامه بازاریابی

پیاده سازی بازاریابی

كنترل بازاریابی

بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی


مطالب دیگر:
📜پاورپوینت مدیریت تعارض و مذاکره📜پاورپوینت مدیریت رفتارهای سیاسی در سازمان📜پاورپوینت مدیریت روابط کار و مذاکرات دسته جمعی📜پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع فهم سرمایه گذاری📜پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع نحوه معامله اوراق📜پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع مفاهیم ریسک و بازده📜پاورپوینت فصل ششم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع سهام عادی📜پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع ارزشیابی سهام عادی📜پاورپوینت فصل هشتم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع تئوری پورتفولیو📜پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع تئوری بازار سرمایه📜پاورپوینت فصل دهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع بازارهای کارا📜پاورپوینت فصل یازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع اندازه گیری عملکرد📜پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش📜پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع تجزیه و تحلیل صنعت📜پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش در مورد تجزیه و تحلیل شرکت📜پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش📜پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع برگ اختیار معامله📜پاورپوینت فصل هفدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع قیمت و بازده اوراق📜تحقیق معرفی برخی تکنولوژی ها در خودرو📜تحقیق تجارت لوازم آرایشی📜پاورپوینت پایداری شیروانی های خاکی📜خلاصه درس ژئوتکنیک لرزه ای📜پاورپوینت پژوهش بازار یا تحقیقات بازاریابی📜پاورپوینت فصل سوم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان با موضوع ادراک📜پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان با موضوع فراگرد معرفت پذیری