پاورپوینت معرفی نرم افزار ETABS 2013

پاورپوینت معرفی نرم افزار ETABS 2013
پاورپوینت معرفی نرم افزار ETABS 2013|42088757|zaranetwork

دانلود جهت رشته عمران


مشخصات فایل
تعداد صفحات29حجم12910/588 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx
توضیحات کامل
دانلود جهت رشته عمران در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش


ایتبس برنامه ای قدرتمند از گروه CSI جهت آنالیز و طراحی سیستمهای ساختمانی می باشد . این برنامه برای اولین بار در سال 1984 ارایه گردید. نسخه های این برنامه در دهه 90 میلادی به نام ETABS 90 و پس از آن به نام ETABS 2000 معروف بود. محیط گرافیکی نرم افزار از ETABS 2000 پدیدار شد. نسخه های بعدی با توجه به سال تولیدشان نامگذاری شدند. ورژنهای 6، 7، 8، 9. آخرین ورژن این نرم افزار مربوط به سال 2013 و با نام ETABS 2013.1.3 شناخته می شود.

فهرست مطالب
تاریخچه نرم افزار ETABS
امکانات جدید نرم افزار ETABS 2013
ETABS 2013 در یک نگاه
بررسی منوی Define
تنظیمات تحلیل
SAP Fier
Import & Export
بررسی منوی Draw
نتایج تحلیل
طرح بتن و مقایسه با ورژن 7.4
طرح فولاد و مقایسه با ورژن 7.4
ابهامات، ایرادات و نکات ETABS 2013






"

مطالب دیگر:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 18مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 19مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش طول عمر مشتری 26 صفحهمبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت ارتباط 27 صفحهپایداری و بررسی مدلهای پایداریروشهای اندازه گیری پایداریمبانی نظری و پیشینه تحقیق روشهای اندازه گیری پایداری 44 صفحهمدلهای مفهومی و تعاملی دولت و شهر الکترونیکمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری از طريق رسانه سيار 64 صفحهمبانی نظری و پیشینه تحقیق مزیت رقابتی 29 صفحهپاورپوینت سیستم های هوشمند یا خبره برگرفته از کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت صرافی زادهپاورپوینت تحلیل و بررسی ایستگاه اتوبوسپاورپوینت تحلیل برنامه استراتژيک راه‎آهنپیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراهابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRMابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آنعوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینهمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک 35 صفحهمبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک 2