بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان با استفاده از مدل ترکیبی کانو و تحلیل شکاف

بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان با استفاده از مدل ترکیبی کانو و تحلیل شکاف
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان با استفاده از مدل ترکیبی کانو و تحلیل شکاف|42041797|zaranetwork

این تحقیق با موضوع بررسی شکاف بین انتظارات و ادراک مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی بانک تجارت شعب شهر زاهدان بر اساس مدل کانو و تحلیل شکاف با هدف بررسی رابطه ی بین انتظارات و ادراک مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک تجارت انجام گرفته است


مشخصات فایل
تعداد صفحات10حجم0/130 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود مقاله رشته مدیریت خلاصهاین تحقیق با موضوع" بررسی شکاف بین انتظارات و ادراک مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی بانک تجارت شعب شهر زاهدان بر اساس مدل کانو و تحلیل شکاف" با هدف بررسی رابطه ی بین انتظارات و ادراک مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک تجارت انجام گرفته است. بانکها به عنوان یکی از سازمانهایی که عملکرد و فعالیت های آن در جهت تأمین منافع عمومی است، وظیفه‌هایی چون تجهیز و توزیع اعتبارات، عملیات اعتباری، عملیات مالی، خرید و فروش ارز، نقل و انتقال وجوه، وصول مطالبات اسنادی و سود سهام مشتریان، پرداخت بدهی مشتریان، قبول امانات، نگهداری سهام و اوراق بهادار و اشیای قیمتی مشتریان، انجام وظیفهی قیمومیت و وصایت برای مشتریان، انجام وکالت خرید یا فروش را بر عهده دارند، که امروزه بانکها با استفاده از بانکداری الکترونیکی می توانند اکثر این خدمات را ارائه دهند. این تحقیق از نظر هدف کاربردی است و از نوع توصیفی پس رویدادی می باشد. هدف از انجام این تحقیق، تببین و بررسی شکاف بین انتظارات و ادراک مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی بانک تجارت شعب زاهدان است. داده های این پژوهش با استفاده از پرسشنامه و مصاحبه در پاییز 1392، جمع آوری شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد که بین انتظارات مشتریان از سه بعد اساسی، عملکردی و انگیزشی بانک با ادراک آنان تفاوت معنی داری وجود دارد. واژگان کلیدی:بانکمدل کانوتحلیل شکافکیفیت خدماتخدمات اکترونیکی بیان مسئلهبقاء در گردونه رقابت پر تلاطم امروزی سازمانها را ناگزیر از پذیرش تغییر کرده است. خاستگاه تغییر در بیرون از مرزهای سازمان و جولانگاه آن درون سازمان است، و تغییر و عدم تعادل به تعالی ختم نخواهد شد مگر با برنامه ریزی جهت خراج شدن از تعادل، تعیین استراتژی و اهداف بلند مدت، اجرای منظم و ساختارمند برنامه های مدون در حوزه های مختلف، ارزیابی نحوه برنامه ریزی و اجرای برنامه های مورد نظر و بر طرف کردن نقاط ضعف ، تقویت نقاط قوت، استفاده از قرصت ها و مقابله با تهدیدات جهت بهبود عملکرد سیستم تصمیم گیری. بانک به عنوان نهادی خدماتی در جامعه مطرح است و از حساسیت زیادی در ارتباط با ارکان فوق هنگام بحث پیرامون حوزه رضایتمندی مشتریان برخوردار است، چرا که موفقیت این نهاد در گرو شناسایی نیازمندیهای مشتریان، درونی نمودن نیازها در قالب برنامه های جلب وجذب و پرورش مشتریان، اجرا و در نهایت بهبود اقدامات پیشین است. بر اساس مدل کانو خدمات قابل ارائه در سازمانهای خدماتی همچون بانک را می توان بر اساس میزان رضایت مشتریان و همچنین اهمیت آن در سه گروه خدمات اساسی، خدمات عملکردی و انگیزشی دسته بندی کرد. حال با توجه به اینکه این دسته بندی به تنهایی کمکی به برنامه ریزی و تعیین استراتژی نمی نماید، می بایست از طریق به کارگیری مدلهایی همچون مدل تحلیل شکاف به بررسی فرصتها و تهدیدات موجود در خصوص شناخت نیازهای مشتریان و برنامه ریزی برای جلب رضایتمندی آنها نمود. بنابراین مسئله اصلی این تحقیق عبارت است از تحلیل شکاف بین انتظارات و ادراک مشتریان از خدمات المترونیکی بانک تجارت در شهر زاهدان بر اساس ابعاد مدل کانو. فهرست مطالب 1خلاصه 1واژگان کلیدی: 1کیفیت خدمات، بانک، مدل کانو، تحلیل شکاف، خدمات اکترونیکی 11- بیان مسئله 22- ضرورت و اهمیت تحقیق 23- اهداف پژوهش 24- فرضیات تحقیق 2الزامات اساسی 4الزامات عملكردی 4الزامات انگیزشی 57- مدل تجزیه و تحلیل شکاف 5شکل3- مدل تحلیل شکاف خدمات) (Ghobadian; et.al; 2003 6منابع 9




"

مطالب دیگر:
📃تحقیق در مورد فاطمه اطهر 📃تحقیق در مورد غیبت و عیب جویی 📃تحقیق در مورد فاضلاب 📃تحقیق در مورد فرار مالياتي چيست 📃تحقیق در مورد فاطمه و سيره نبوى 📃تحقیق در مورد فتح مكه 13 ص 📃تحقیق در مورد فتح مكه 📃تحقیق در مورد فتوسنتز تنفس و تنفس نوری در گیاهان عالی 📃تحقیق در مورد فهرست مطالب صنعت بیمه 📃تحقیق در مورد فنون ديگري براي جمع آوري محصول Partial 12 ص 📃تحقیق در مورد لا الله الا الله محمد رسول الله 14 ص 📃تحقیق در مورد منظومهء سبز ولايت و امامت 📃تحقیق در مورد مهندسي مجدد 📃تحقیق در مورد مهندسي مکانيک 16 ص 📃تحقیق در مورد مودم چيست 📃تحقیق در مورد منوگرافي روستاي سياهكلان 27 ص 📃تحقیق در مورد موقعيت جغرافيايي استان سيستان و بلوچستان 📃تحقیق در مورد موقعیت جغرافیایی آستانه اشرفیه 📃تحقیق در مورد میز و صندلی و اهمیت آن در زندگی 📃تحقیق در مورد نامهاي قيامت 📃تحقیق در مورد نان 📃تحقیق در مورد نانو پزشكي 📃تحقیق در مورد ناهنجاري پا در طيور گوشتي 📃تحقیق در مورد ناکارآمدی نظام مالیاتی ایران علل و زمینه 📃تحقیق در مورد ناهنجاريهاي كروموزومي