پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)|40062569|zaranetwork

عنوان: دانلود پاورپوینت شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری ) فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده(

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 31 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل دوم این كتاب با عنوان "شركت و استراتژی بازاریابی،همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری" در 31 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

برنامه ریزی استراتژیك در سطح شركت: تعریف كردن نقشهای بازاریابی

تعریف مأموریت بازار گرا

مشخص كردن اهداف و مقصودهای شركت

طراحی پرتفولیو كسب و كار

تجزیه و تحلیل پرتفولیو فعلی كسب و كار

ماتریس رشد -سهم گروه مشاورین بوستون

ایجاد استراتژی برای رشد و كوچك كردن

شبکه توسعه محصول/بازار

برنامه ریزی بازاریابی: همكاری برای ایجاد رابطه با مشتری

همكاری با دیگر بخشهای شركت

مدیریت استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی

تقسیم بازار

هدف گیری بازار

تثبیت موقعیت در بازار

چهار پی آمیخته بازاریابی

تحلیل ، برنامه ریزی، اجرا وكنترل بازاریابی

تحلیل بازاریابی

برنامه ریزی بازاریابی

محتوای یك برنامه بازاریابی

پیاده سازی بازاریابی

كنترل بازاریابی

بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی


مطالب دیگر:
📃مبانی نظری رابطه بین فاصله قدرت و رهبری معنوی مدیران📃پروپوزال رابطه بین فاصله قدرت و رهبری معنوی مدیران📃پرسشنامه رابطه بین فاصله قدرت و رهبری معنوی مدیران📃پاورپوینت آشنایی با حمام علی قلی آقا اصفهانی📃پاورپوینت معماری حمام فین کاشان (تمامی پلان ها-عکس های کل بنا – تحلیل بنا)📃پیش بینی میزان انطباق رفتار مدیران با سبک رهبری معنوی از طریق نمره فاصله قدرت📃مبانی نظری پیش بینی میزان انطباق رفتار مدیران با سبک رهبری معنوی از طریق نمره فاصله قدرت📃پروپوزال پیش بینی میزان انطباق رفتار مدیران با سبک رهبری معنوی از طریق نمره فاصله قدرت📃پرسشنامه پیش بینی میزان انطباق رفتار مدیران با سبک رهبری معنوی از طریق نمره فاصله قدرت📃پاورپوینت تصميم‌گيري در مديريت و فرايند تحليل سلسله مراتبي(AHP )📃خرید دین در معاملات بانکی📃خرید، اعتبار و آثار دین در نظام بانکی در فقه و حقوق📃بررسی فقهی حقوقی خرید و اعتبار دین و تطبیق آن با نهادهای مشابه📃خرید دین در فقه و حقوق بانکی ایران📃ماهيت خريد دين و مقايسه آن با نهادهاي مشابه با بررسی در حقوق داخلی و خارجی📃بررسی فقهی و حقوقی اعتبار قرارداد خريد دين📃آثار قرارداد خريد دين در حقوق داخلی و تجارت بین الملل📃خرید دین در نظام بانکداری اسلامی📃غرر در معاملات از دیدگاه فقه امامیه و فقه شافعی📃حکم معامله غرری از منظر فقه امامیه و شافعیه📃مطالعه تطبیقی غرر در معامله در فقه اسلامی📃بررسی غرر و مفاهیم مشابه آن با بیان آرا فقها امامیه و شافعی📃قاعده غرری و منابع آن📃فلسفه وجودی و منابع قاعده غرر و حکم معاملات غرری در فقه امامیه و شافعی📃مبانی و مستندات قاعده غرر و معيار تشخيص آن در معامله از نگاه فقهای امامیه و شافعی