تاثیر تبلیغات و بازاریابی در جذب مشتری
تاثیر تبلیغات و بازاریابی در جذب مشتری|35027338|zaranetwork
مشخصات فایل:
موضوع : ،
قالبندی : word
تعداد صفحات : 48
بخشی از متن تحقیق:
معجزه تبليغات حداقل!
تبليغات براي فيلم هاي سينمايي در ايران هنوز از الگوهاي چند دهه پيش پيروي
مي كند. پاييز گذشته، وقتي براي نخستين نمايش جنان “ارباب حلقه ها 3 : بازگشت پادشگاه ” در نيوزلند، هواپيمايي منقش به تصاير اين فيلم به عنوان يك حربه تبليغاتي نو به پرواز درآمد، چيزي جز افسوس براي طولاني تر شدن فاصله ميان ايده هاي تبليغاتي سينماي روز جهان با آنچه در ايران با اين عنوان خوانده مي شود، بر جاي نماند. با اين مقدمه كوتاه، مي توان گفت اطلاع رساني و تبليغ فيلم هاي سينمايي معمولا از مرحله تدارك توليد آغاز مي شود و تا اكران عمومي ادامه دارد. اولين مواد تبليغي، عكس هاي تست گريم پيش از آغاز فيلمبرداري و سپس عكس هايي از صحنه و پشت صحنه فيلم فيلم ها هستند. به اضافه، فهرستي از عوامل ساخت فيلم و خلاصه داستاني - معمولا چند جمله اي كه خط داستاني فيلم را شرح مي دهد در مطبوعات منتشر مي شود.
اما وقتي اولين مواد تبليغي مذكور براي فيلم “مارمولك” ديرتر از عرف در معرض ديد قرار گرفت، مي شد حدس زد “پرده پوشي و پرهيز از تبليغ مستقيم “ ايده مورد نظر تهيه كننده فيلم خواهد بود. اين حربه اي است كه طي دهه 1990 از دل نظام توليد استوديويي فيلم در آمريكا، “هاليوود”، برآمد و هدف از اجراي آن ايجاد كنجكاوي حداكثر نزد مخاطبان، رساندن آن به يك نقطه اوج و سپس برداشتن فيلترهاي اطلاعاتي در زمان مناسب براي ايجاد يك موج عظيم تبليغاتي بوده است. اين شيوه هر چند به شكل گسترده در هاليوود اعمال نمي شود، ولي طي سالهاي اخير در ايران باب شده است. ضمن آن كه انتقال اطلاعات نادرست يا ناكافي درباره مضمون و فضاي فيلم براي ايجاد شوك به مخاطبان هنگام نمايش چاشني آن مي شود. اين از معدود ايده هاي تبليغ رواني است كه سينماي ايران همسو با تحولات جهاني از آن بهره مي برد. درباره “مارمولك” هم اين حربه به كار رفت. تا زمان نخستين نمايش فيلم در جشنواره فيلم فجر (بهمن ماه 82) اطلاعاتي درباره فرورفتن شخصيت “رضا مارمولك“ (با بازي “پرويز پرستويي”) در كسوت يك رواحني منتشر نشد و اين اتفاق در فيلم چنان شگفت آور بود كه پس از سالها در مقابل سينماهاي جشنواره صف هاي طويل شكل گرفت و كار به اختصاص سانسهاي فوق العاده رسي. هوشمندي “منوچهر محمدي” (تهيه كننده و پخش كننده فيلم) آن بود كه اكران نوروزي را براي “مارمولك” در نظر گرفت تا از موج رواني جامعه كه بواسطه انتقال شفاهي و كتبي مضمون فيلم شكل گرفته بود،بهره گيرد، اتفاقي كه در سال 1381 براي فيلم “من ،ترانه 15 سال دارم” افتاد و علي رغم بي بهره بودن از جذابيب هاي ظاهري مانند ستاره هاي مشهور و داستان عامه پسند، اين فيلم يه يكي از پرفروش ترين هاي سال تبديل شد. در فاصله تقريباً يك ماهه بين پايان جشنواره تا زمان مقرر آغاز اكران، تبليغ فيزيكي چنداني براي فيلم انجام نشد. نه از آگهي هاي مطبوعاتي چنداني اثري بود، نه از تبليغ محيطي مثل بيلبوردها و پانل هاي تبليغاتي. در عوض، انتخاب شعار “نوروز جايي نرويد ... “مارمولك” مي آيد كه بر معدود آگهي ها و بيلبوردها، با قيد امري موجود در خود،كنجكاوي مخاطباني را برانگيخت كه در جريان موج رواني پس از جشنواره قرار نگرفته بودند. با نزديك شدن زمان اكران ، پخش آنونس هاي فيلم در سينماها نيز آغاز شد و البته كمتر كسي انتظار داشت فيلمي با موضوع فرورفتن يك سارق در كسوت روحانيت از امكان پخش تيزرهاي تلويزيوني بهره مند شود...
تحقیق جامع تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری
- : برای توسعه یك رقابت تبلیغانی برای قهرمان آمریكایی، خط تولید جین های سنگ شورwrangler ، انجمن او تحقیقات روانشناسی را برای فهم ارتباط مشتریان با لباس های جین شروع كرد واینكه چگونه wrangler این ارتباط را بوجود می آورد . بعد ازانجام چندین مصاحبه 45 دقی
مقاله ترجمه شده تاثیر سرمایه گذاری های بازاریابی رابطه ای بر قدردانی مشتری در خرده فروشی
- د انلود مقاله ترجمه شده با موضوع تاثیر سرمایه گذاری های بازاریابی رابطه ای بر قدردانی مشتری در خرده فروشی،به همراه اصل مقاله، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The influence of relationship marketing investments on customergratitude in ret
تحقیق بررسی سيستم هاي توليد انعطاف پذير و اتوماسيون و مزیت های رقابتی و ارتباط با مشتری
- فرمت فایل: word تعداد صفحات: 64 فهرست مطالب : مقدمه تولید انعطافپذیر مزیت رقابتی تولید انعطافپذیر رفتار با مشتری افزایش توانایی جهت رقابت تعریف جدید از سازمان آزادی عمل در قیمتگذاری خط سیر انتقال کالا روشهای تبلیغاتی ماهیت فعالیتهای فروش اقدامات و فع
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشتری گرایی (فصل دوم تحقیق)
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشتری گرایی (فصل دوم تحقیق) توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو تحقیق توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در م
تحقیق پژوهشی کیفیت و مشتری مداری
- توضیحات: دانلود تحقیق پژوهشی با موضوع کیفیت و مشتری مداری، در قالب doc و در 45 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: 1-2- مقدمه تغییر و تحول در زندگی انسانها راه پرفرازی را پیموده است و یکی از ویژگیهای دنیای امروز شدت و سرعت در تحول میباشد. وجود رقابته
پاورپوینت با موضوع مشتری مداری
- د انلود پاورپوینت با موضوع مشتری مداری، در قالب ppt و در 44 اسلاید، قابل ویرایش، شامل : حياتی ترين اصول در امر مشتری مداری خصوصیات شرکتهای مشتری نواز انتظارات مشتریان مديريت روابط مشتري چيست؟ انتقال تغييرات بازاربه روابط مشتري اهداف مهم CRM قابليت مه
مبانی نظری و پیشینه وفاداری مشتری و کیفیت خدمات
- 2 - 1 - مقدمه 13 2 - 2 خدمات 13 2 - 2 - 1 تعريف خدمات 13 2 - 2 - 2 ويژگيهاي خدمات 15 2 - 2 - 3 اهميت خدمات 19 2 - 3 - مشتري ، وفاداري مشتري و رضايت مشتري 20 2 - 3 - 1 تعريف مشتري 20 2 - 3 - 2 وفاداري مشتري 21 2 - 3 - 3 تعريف وفاداري 24 2 - 3 - 4 اهمي
پاورپوینت بازاریابی رابطه مند با مشتری
- اين فايل حاوي مطالعه مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 29 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد. فهرست بازاریابی رابطه مند با مشتری هر سازمان، فقط يک مدير دارد مقدمه: ت
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری
- مبانی نظری وپیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان ، بازاریابی رابطه مند ، وفاداری مشتری فصل دوم : ادبیات نظری و پیشینه مطالعاتی تحقیق مقدمه 13 بخش اول : بازاریابی رابطه مند 2 - 1 - 1 ) تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مند 15 2 - 1 - 2 ) اهمیت بازاریابی را
بررسي تأثير خدمات رضایت و اطمینان مشتری از عرضه کننده کالا بر فروش كالا
- تحقیق در حجم 70صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: مروري بر تاريخچه مساله و موضوع تحقيق اصولاًخدمات از زماني به وجود آمد كه رضايت بين بنگاه اي توليدي و توزيع كننده كالا افزايش پيدا كرد در سال 1969 بنگاههاي توليدي و توزيع كننده كا
پاورپوینت مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان
- دانلود پاورپوینت با موضوع مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان، در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: تعریف مشتری (Customer) ازدیدگاه بازار تعریف نیاز (Need) معرفی نیازها و دلایل وابستگی مشتری به سازمان انتظار از محصول چگونه شکل می گی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش طول عمر مشتری 26 صفحه
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش طول عمر مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات26حجم68/186 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ط
ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی بر حسب علایق و سلیقه او
- هدف از این پایان نامه می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات158حجم0/195 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات چکیده : به دلیل بازار رقابتی شدیدی که امروزه در تجارت الکترونیک وجود دارد شرکت های تجاری در ت
تحقیق بررسی روش های اندازه گیری رضایت مشتری
- دانلود تحقیق در مورد بررسی روش های اندازه گیری رضایت مشتری، در قالب word و در 6 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مشتری درون سازمانیرویکردهای شناخت نیازهای مشتری برون سازمانیحمایت از مشتریبرنامه های حمایت از مشتری به عنوان ابزار رقابتیایجاد ارزش افزوده از طری
پروپوزال بررسی تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه بانک های خصوصی در استان
- پروپوزال بررسی تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه بانک های خصوصی در استان دارای 45 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. عنوان پروپوزال: بررسی تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه بانک های خصوصی در استان تعداد صفحه
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات95حجم899/289 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحق
تحقیق سیاره مشتری
- بخشی از متن فایل: سیاره مشتری بزرگترین سیاره منظومه شمسی است و از نظر فاصله از خورشید پنجمین سیاره منظومه شمسی محسوب میشود.
پرسشنامه بررسی سهم مشترک بازاریابی و فروش در خلق ارزش برتر برای مشتری
- بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات4حجم0/16 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی سهم مشترک بازاریابی و فرو ش در خلق ارزش برتر برای مشتری *** این پرسشنامه
تحقیق پژوهشی مدل FRO و سطح وفاداری مشتری
- توضیحات: دانلود تحقیق پژوهشی با موضوع مدل FRO و سطح وفاداری مشتری، در قالب doc و در 136 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن : وفاداري مشتريان با ورود به هزاره سوم ميلادي، بسياري از مفاهيم در سازمانهاي پيشتاز، مفهومي ديگر پيدا كردهاند، مشتريان وفادار كه
مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رضایتمندی مشتری
- مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رضایتمندی مشتری دارای 80 صفحه با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کا
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 7
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات46حجم323/788 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیری
پرسشنامه ترکیبی مشتری مداری و رضایت مشتری و وفاداری مشتری
- پرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات، از منابع متعددی می توان استفاده نمود، روشهای مختلفی نیز وجود دارد که با توجه به نوع و هدف تحقیق، موضوع مورد تحقیق و خصوصیات جامعه آماری انتخاب می شوند. بطور کلی روش های جمع آوری داده ها به دو دسته تقسیم می شود: الف ) ر
مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری (فصل 2)
- دانلود در 54 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در
پروپوزال طراحي الگوی مؤلفه های فطری مشتری مداری از دیدگاه اسلام
- پروپوزال طراحي الگوی مؤلفه های فطری مشتری مداری از دیدگاه اسلام دارای 27 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. عنوان پروپوزال: طراحي الگوی مؤلفه های فطری مشتری مداری از دیدگاه اسلام تعداد صفحه: 27صفحه فونت: B ZAR فاصله سطرها: 1.15 منابع فارسی و لات
کتاب ابزارهای جذب مشتری (Customer Services Tools)
- دانلود کتاب با موضوع ابزارهای جذب مشتری (Customer Services Tools)، در قالب pdf و در 88 صفحه. توضیحات: آیا این کتاب مناسب شماست؟ این کتاب مناسب شما است، اگر در کار شما لازم است با یکی یا بیشتر از افراد ذیل که برای خدمات روی شما حساب میکنند، ارتباط دا
پرسشنامه بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
- هدف از این در رستورانها و فست فودها می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات4حجم0/38 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری چکیده
نمونه پرسشنامه بررسی رابطه ی بین رفتار فروش اخلاقی، کیفیت رابطه و وفاداری مشتری
- پرسشنامه حاضر با هدف انجام پروژه ای تحت عنوان بررسی رابطه ی بین رفتار فروش اخلاقی، کیفیت رابطه و وفاداری مشتری، طراحی شده و به صورت 40 سوال در 4 شاخص در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلو
ادبیات نظری تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری، CRM، مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد
- مقدمه در سالهاي اخير ، CRM به يکي از موضوعات متداول در هر دو زمينه تئوري و عملي تبديل شده است . با وجود اينکه تعداد بسيار زيادي از مقاله ها تاثير مثبت فعاليتهاي CRM – بويژه در زمينه هاي تکنولوژيکي ، استراتژيکي و سازماني - بر عملکرد را نشان مي دهد و ش
مقاله ترجمه شده با عنوان اثر گرایش ها و حالات قدیمی و مدیریت تعارض بر رضایت مشتری و احیای خدمات
- دانلود ، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: The impact of pre-existing attitude and conflict management style on customer satisfaction with service recovery عنوان فارسی مقاله: اثر گرایش ها و حالات قدیمی و مدیریت تعارض بر رضایت مشتری و احیای
بررسی مدل خلق سیستم مدیریت روابط مشتری (CRM)
- فرمت فایل: word تعداد صفحات: 22 در کشورهای توسعه یافته تغییر فرآیند تجاری برای مشتری تعیین می شود. مبنای کار روی عملکرد در بازار است نه تجربه. اما با شناخت داده های ارزیابی مشتری می باشد. اگرچه فعالیت بر مبنای دانش در یک کار تنها وقتی ممکن است که داد
مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند 67 صفحه
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. مشخصات فایل تعداد صفحات67حجم0/772 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل این نوشتار مبانی نظری و پ
مبانی نظری رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی
- مبانی نظری رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی دارای 39 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضی
پاورپوینت آموزشی مدیریت روابط با مشتری
- چکیده: مدیریت روابط مشتری چیست؟ اهداف CRM انتقال تغییرات بازاربه روابط مشتری قابلیتهای مهم CRM فرصتها مزایا ...