بررسی ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی
بررسی ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی
بررسی ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی|32011388|zaranetworkتحقیق حاضر با عنوانبررسی ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در85صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.
===================================================================================
تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
neginfile.ir@gmail.com
info@neginfile.ir
===================================================================================
قسمتهایی کوتاه از متن
چکیده
اکنون که در اقتصاد جهانی، مشتریان بقاي شرکت را رقم می زنند، شرکت ها دیگر نمی توانند به انتظارات و خواسته هاي مشتریان بی توجه باشند. آن ها باید همه فعالیت ها و توانمندي هاي خود را متوجه رضایت مشتري کنند. میزان رضایت مشتري، موفقیت یا شکست هر سازمانی را تعیین می کند، بنابراین آگاهی از اینکه مشتریان تا چه حد راضی هستند اهمیت خاصی دارد. در این پژوهش ابتدا به شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان شرکت های بیمه پرداخته شده و تعداد آن ها 26 عدد تعیین، سپس با استفاده از تکنیک تئوری خاکستری این عوامل پالایش و به 10 عدد تعدیل و پس از آن به کمک روش کانو فازی عوامل باقی مانده دسته بندی و در طبقه های اساسی، عملکردی و انگیزشی قرار گرفتند، بدین صورت که اتخاذ برنامه های لازم جهت حفظ مشتریان و شناسایی و اصلاح مشکلات موجود در واحد های خدمت رسانی مشتریان در طبقه اساسی؛ شناسایی مشتریان وفادار و درنظر گرفتن خدمات ویژه برای آن ها، تعهد نسبت به بهبود مستمر، مکانیزه و بروز کردن سیستم های ارائه دهنده خدمات بیمه، صرف نمودن هزینه های کافی و اثربخش برای کسب رضایت مشتریان و مناسب بودن نحوه برخورد کارمند در برابر مشتریان در طبقه عملکردی و ساده سازی فرایند ها و کار ها، تشویق کارکنان فعال و مؤثر در مشتری مداری و ایجاد نظام ارزیابی و دریافت پیشنهادات به منظور دریافت نظرات مشتریان و شنیدن صدای آن ها در طبقه الزامات انگیزشی قرار گرفتند. نتایج این تحقیق می-تواند راهنمای خوبی برای شرکت های بیمه باشد تا بدین وسیله به اهداف خود در بازار رقابت بپردازند.
کلمات کلیدی: ،صنعت بیمه، تئوری خاکستری، مدل کانو، کانو فازی
مقدمه
هدف واقعی از هر کسب و کار عرضه، فروش و یا ارائه خدمت نیست، بلکه برآوردن نیازهایی است که رضایت مشتری را بدست می آورد. سازمان هایی که قادر باشند به سرعت نیاز های مشتری را درک و برآورده کنند به سود بیشتری نسبت به سازمان هایی که نمی توانند، دست می یابند. )دومینیسی و پالامبو ، 2013)
مسلماً در اين راستا اطلاع از تصوير ذهني و ادراك مشتريان نسبت به كالاها و خدمات ارائه شده از اهميت خاصي برخوردار مي باشد و ضمن برملا ساختن نقاط ضعف و قوت يك سازمان، زمينه اي را براي اتخاذ راهبردهاي مناسب و ارتقاء سطح عملكرد فراهم می آورد. بنابراين رضايت مشتري هدف عملياتي خيلي از سازمان ها شده است. (تقی زاده و کرمانی،1390) جای تعجب نیست که شرکت ها منابع قابل ملاحظه ای را برای افزایش رضایت مشتری سرمایه گذاری می کنند، و نتیجتا هزینه های مربوط به حساب رضایت مشتری، بزرگترین بخش بودجه سالانه بازاریابی است و علاوه براین، هزینه های مربوط به بازاریابی کسب و کار حدودا 50% کل هزینه ها را تشکیل می دهند. (سان و کیم ،2013)
در واقع، شناسایی و اندازه گیري رضایت مشتریان، کافی نیست بلکه علاوه بر آن، باید فرآیندهایی که باعث نارضایتی شده است، مشخص و اصلاح شود لذا، استقرار نظامی که بتواند رضایت مشتري را اندازه گیري کند، حیاتی به نظر می-رسد. (بندریان،1390)
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه 2
1-1-بیان مسئله 2
1-2-اهداف پژوهش 4
1-3-سوالات پژوهشی 4
1-4-اهمیت و ضرورت پژوهش 4
1-5- محدودیتهای تحقیق 5
1-6- فصل بندی تحقیق 6
1-7- شرح واژهها و اصطلاحات به کار رفته در تحقیق 6
1-8- دامنه زمانی 8
1-9- جامعه تحقیق 8
1-10- مراحل انجام پژوهش 8
مقدمه فصل 11
قسمت اول: رضایت مشتری 11
2-1-1- مقدمه 11
2-1-2- تعریف مشتری 12
2-1-3- ارزش مشتری 12
2-1-4- تعریف رضایت مشتری 12
2-1-5- سطوح رضایت مشتریان 13
2-1-6- سنجش رضایت مشتری 13
2-1-7- مدل شکلگیری رضایت مشتری 15
قسمت دوم: تئوری خاکستری 20
2-2-1- مقدمه 20
2-2-2- تعریف تئوری خاکستری 20
2-2-3- تئوري سیستم هاي خاکستري 21
2-2-3-1- مفاهیم اساسی سیستم هاي خاکستري 21
2-2-3-2- اصول بنیادی سیستمهای خاکستری 24
قسمت سوم: سازمانهای بیمه 28
2-3-1- مقدمه 28
2-3-2- مروری کوتاه بر تاریخچه بیمه 28
2-3-3- دیدگاههای مختلف در مورد بیمه 29
2-3-4- نقش بیمه 29
قسمت چهارم: مدل کانو 30
2-4-1- مقدمه 30
2-4-2- معرفی مدل کانو 31
2-4-3- ایجاد پرسشنامه کانو 34
2-4-4- مزاياي تقسيم بندي ويژگي هاي كالاها و خدمات به وسيله مدل كانو بسيار آشكار است: 34
قسمت پنجم: مدل کانو فازی 35
2-5-1- معرفی مدل فازی 35
2-5-2- پرسشنامه کانو فازی 37
قسمت ششم: پیشینه تحقیق 38
3-1- روش گردآوری اطلاعات 42
3-2- روایی و پایایی ابزار پژوهش 44
3-2-1- روایی محتوا 45
3-2-2- پایایی 46
3-3- قلمرو تحقیق 47
3-3-1- دوره زمانی تحقیق 47
3-3-2- مکان تحقیق 47
3-4- جامعه آماری 47
3-5- مدل مفهومی طرح 48
3-6- مراحل انجام پژوهش 48
3-7- محدودیتهای پژوهش 49
مقدمه 51
بررسی ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی|32011388|zaranetworkتحقیق حاضر با عنوانبررسی ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی از سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در85صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.
===================================================================================
تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
neginfile.ir@gmail.com
info@neginfile.ir
===================================================================================
قسمتهایی کوتاه از متن
چکیده
اکنون که در اقتصاد جهانی، مشتریان بقاي شرکت را رقم می زنند، شرکت ها دیگر نمی توانند به انتظارات و خواسته هاي مشتریان بی توجه باشند. آن ها باید همه فعالیت ها و توانمندي هاي خود را متوجه رضایت مشتري کنند. میزان رضایت مشتري، موفقیت یا شکست هر سازمانی را تعیین می کند، بنابراین آگاهی از اینکه مشتریان تا چه حد راضی هستند اهمیت خاصی دارد. در این پژوهش ابتدا به شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان شرکت های بیمه پرداخته شده و تعداد آن ها 26 عدد تعیین، سپس با استفاده از تکنیک تئوری خاکستری این عوامل پالایش و به 10 عدد تعدیل و پس از آن به کمک روش کانو فازی عوامل باقی مانده دسته بندی و در طبقه های اساسی، عملکردی و انگیزشی قرار گرفتند، بدین صورت که اتخاذ برنامه های لازم جهت حفظ مشتریان و شناسایی و اصلاح مشکلات موجود در واحد های خدمت رسانی مشتریان در طبقه اساسی؛ شناسایی مشتریان وفادار و درنظر گرفتن خدمات ویژه برای آن ها، تعهد نسبت به بهبود مستمر، مکانیزه و بروز کردن سیستم های ارائه دهنده خدمات بیمه، صرف نمودن هزینه های کافی و اثربخش برای کسب رضایت مشتریان و مناسب بودن نحوه برخورد کارمند در برابر مشتریان در طبقه عملکردی و ساده سازی فرایند ها و کار ها، تشویق کارکنان فعال و مؤثر در مشتری مداری و ایجاد نظام ارزیابی و دریافت پیشنهادات به منظور دریافت نظرات مشتریان و شنیدن صدای آن ها در طبقه الزامات انگیزشی قرار گرفتند. نتایج این تحقیق می-تواند راهنمای خوبی برای شرکت های بیمه باشد تا بدین وسیله به اهداف خود در بازار رقابت بپردازند.
کلمات کلیدی: ،صنعت بیمه، تئوری خاکستری، مدل کانو، کانو فازی
مقدمه
هدف واقعی از هر کسب و کار عرضه، فروش و یا ارائه خدمت نیست، بلکه برآوردن نیازهایی است که رضایت مشتری را بدست می آورد. سازمان هایی که قادر باشند به سرعت نیاز های مشتری را درک و برآورده کنند به سود بیشتری نسبت به سازمان هایی که نمی توانند، دست می یابند. )دومینیسی و پالامبو ، 2013)
مسلماً در اين راستا اطلاع از تصوير ذهني و ادراك مشتريان نسبت به كالاها و خدمات ارائه شده از اهميت خاصي برخوردار مي باشد و ضمن برملا ساختن نقاط ضعف و قوت يك سازمان، زمينه اي را براي اتخاذ راهبردهاي مناسب و ارتقاء سطح عملكرد فراهم می آورد. بنابراين رضايت مشتري هدف عملياتي خيلي از سازمان ها شده است. (تقی زاده و کرمانی،1390) جای تعجب نیست که شرکت ها منابع قابل ملاحظه ای را برای افزایش رضایت مشتری سرمایه گذاری می کنند، و نتیجتا هزینه های مربوط به حساب رضایت مشتری، بزرگترین بخش بودجه سالانه بازاریابی است و علاوه براین، هزینه های مربوط به بازاریابی کسب و کار حدودا 50% کل هزینه ها را تشکیل می دهند. (سان و کیم ،2013)
در واقع، شناسایی و اندازه گیري رضایت مشتریان، کافی نیست بلکه علاوه بر آن، باید فرآیندهایی که باعث نارضایتی شده است، مشخص و اصلاح شود لذا، استقرار نظامی که بتواند رضایت مشتري را اندازه گیري کند، حیاتی به نظر می-رسد. (بندریان،1390)
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه 2
1-1-بیان مسئله 2
1-2-اهداف پژوهش 4
1-3-سوالات پژوهشی 4
1-4-اهمیت و ضرورت پژوهش 4
1-5- محدودیتهای تحقیق 5
1-6- فصل بندی تحقیق 6
1-7- شرح واژهها و اصطلاحات به کار رفته در تحقیق 6
1-8- دامنه زمانی 8
1-9- جامعه تحقیق 8
1-10- مراحل انجام پژوهش 8
مقدمه فصل 11
قسمت اول: رضایت مشتری 11
2-1-1- مقدمه 11
2-1-2- تعریف مشتری 12
2-1-3- ارزش مشتری 12
2-1-4- تعریف رضایت مشتری 12
2-1-5- سطوح رضایت مشتریان 13
2-1-6- سنجش رضایت مشتری 13
2-1-7- مدل شکلگیری رضایت مشتری 15
قسمت دوم: تئوری خاکستری 20
2-2-1- مقدمه 20
2-2-2- تعریف تئوری خاکستری 20
2-2-3- تئوري سیستم هاي خاکستري 21
2-2-3-1- مفاهیم اساسی سیستم هاي خاکستري 21
2-2-3-2- اصول بنیادی سیستمهای خاکستری 24
قسمت سوم: سازمانهای بیمه 28
2-3-1- مقدمه 28
2-3-2- مروری کوتاه بر تاریخچه بیمه 28
2-3-3- دیدگاههای مختلف در مورد بیمه 29
2-3-4- نقش بیمه 29
قسمت چهارم: مدل کانو 30
2-4-1- مقدمه 30
2-4-2- معرفی مدل کانو 31
2-4-3- ایجاد پرسشنامه کانو 34
2-4-4- مزاياي تقسيم بندي ويژگي هاي كالاها و خدمات به وسيله مدل كانو بسيار آشكار است: 34
قسمت پنجم: مدل کانو فازی 35
2-5-1- معرفی مدل فازی 35
2-5-2- پرسشنامه کانو فازی 37
قسمت ششم: پیشینه تحقیق 38
3-1- روش گردآوری اطلاعات 42
3-2- روایی و پایایی ابزار پژوهش 44
3-2-1- روایی محتوا 45
3-2-2- پایایی 46
3-3- قلمرو تحقیق 47
3-3-1- دوره زمانی تحقیق 47
3-3-2- مکان تحقیق 47
3-4- جامعه آماری 47
3-5- مدل مفهومی طرح 48
3-6- مراحل انجام پژوهش 48
3-7- محدودیتهای پژوهش 49
مقدمه 51
پرسشنامه ارزیابی کارایی شاخص رضایت مشتری در تجارت الکترونیک (بانکداری اینترنتی ) با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده های فازی
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات5حجم0/11 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه ارزیابی کارایی شاخص رضایت مشتری در تجارت الکترونیک (بانکداری اینترنتی )
تحقیق ربات خط یاب با کنترل فازی
- دانلود تحقیق با موضوع ربات خط یاب با کنترل فازی، در قالب word و در 80 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه فصل اول: قوانین مسابقه مسابقات سال 2005 تعریف مشخصه های طراحی میدان مسابقه امتیازدهی فصل دوم: منطق فازی مجموعه های فازی متغیرهای زبانی استدلال و استن
بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی
- هدف از این پایان نامه بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات182حجم609/782 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری *** قابل استفاده برای گروه مدیریت چکيده در دنیای رقابتی امروز
روشی برای دسته بندی و الویت بندی فازی بر اساس کارائی
- تحقیق در این مقاله موضوعات دسنه بندی الویت بندی ترتیب رتبه بندی تحلیل پوششی داده ها اعداد فازی دسته بندی موضوعات و افراد و اعداد انواع دسته بندی ساده و پیچیده روش دسته بندی معیار نسبی و مطلق دسته بندی از لحاظ ماهیت کمی کیفی یا فازی بررسی می شوند
پروژه و پاور پوینت منطق فازی
- فهرست مطالب مقدمه تاریخچه سیستم فازی مشخصه سیستم فازی متغیر زبانی پارامترهای متغیر زبانی ا نواع سیستم های فازی مجموعه فازی تابع عضویت اشکال تابع عضویت اعمال اصلی مجموعه های فازی کاربردها نتیجه گیری
آموزش نحوه فازی سازی یک عارضه بر روی نقشه DEM و اجرا کردن اپراتورهای فازی بر روی DEM (نقشه رقومی ارتفاع)
- در این فایل که به صورت pdf می باشد شما می توانید یک نقشه dem را به صورت فازی در بیاورید و تمام عارضه های روی dem مانند رودخانه، شهر، پارک، دریا، جاده، یک پولیگون یا هر چیز دیگر را فازی کنید و عملیات مورد نظر را روی ان انجام دهید. در این فایل نحوه وار
مقاله ISI لگوریتم ترکیبی مبتنی بر مجموعه فازی و HBMO برای بازآرایی فیدر توزیع چند تابع هدفه
- نام مجله: World Applied Sciences Journal 4 (2): 308-315 2008 ISSN 1818-4952 عنوان مقاله: A Hybrid Algorithm Based on HBMO and Fuzzy Set for Multi-Objective Distribution Feeder Reconfiguration Abstract This paper presents an efficient hybrid algorithm
آشنایی با نظریه مجموعه های فازی
- آشنایی با نظریه مجموعههای فازی فصل اول : چند مفهوم مقدماتی نماد گذاری عدد اصلی یک مجموعه فازی عملگرهای مجموعهای و ویژگیهای آنها افراز فازی چند عملگر دیگر حاصلضرب دکارتی برشها و تحدب
پاورپوینت سیستم های فازی، احتمالات تفاوت ها و شباهت ها
- مشخصات فایل: قالب بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 37 قابل ویرایش بخشی از پاورپوینت: عدم دقت و عدم قطعیتاز بین یک مجموعه از جهان های ممکن، کدامیک با توجه به داده های موجود، جهان واقعی می باشند. L: یک زبان گزاره ای متناهی. W: مجموعه جهان های متناظر با L
ترجمه مقاله انگلیسی: تفسیر و بررسی احتمالات به عنوان پایه ای از تئوری مجموعه فازی
- عنوان مقاله انگليسي The Likelihood Interpretation as the Foundation of Fuzzy Set Theory نویسنده/ناشر/نام مجله : International Journal of Approximate Reasoning سال انتشار 2017 تعداد صفحات انگليسي 12 تعداد صفحات فارسي 20 حجم فایل 480 کیلو بایت دانلود م
بررسی نظريه و كاربردهاي فازي و تئوری مجموعه های فازی و روابط فازی
- فرمت فایل: word تعداد صفحات: 83 فهرست مطالب: 1 چکیده 2 مقدمه ( چرا سیستم های فازی؟) 3 تاريخچة مختصري از نظريه و كاربردهاي فازي 4 زندگينامة پروفسور لطفيزاده 5 منطق فازی 5 متغيرهای زبانی 6 سیستم های فازی چگونه سیستم هایی هستند ؟ 6 1) سیستم های فازی خال
کاربردهای منطق فازی در مدلسازی
- حجم فایل : 1.9 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 34 بنام خدا فهرست - مقدمه - مجموعه های فازی - عملیات روی مجموعه های فازی - قواعد زبانی - ساختار سیستم فازی - فازی ساز - پایگاه قواعد - موتور استنتاج - نافازی سازی - انواع سیستم های فازی - مثال
پاورپوینت پياده سازي مدارهاي منطق فازی
- دانلود پاورپوینت با موضوع پياده سازي مدارهاي منطق فازی، در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه پياده سازي ديجيتالي مدارهاي منطق فازي (Digital Implementation of Fuzzy Logic (Circuits پياده سازي آنالوگ مدارهاي منطق فازي (Analog Implementa
پایان نامه الگوریتم فازی برای خوشه بندی داده های گروهی
- فهرست چکیده 1- مقدمه 2- مروری بر روش های قبل 1.2 - الگوریتمk-Means Hard 1.1.2- مثالی عددی از الگوریتم k-Means 2.2- الگوریتم Fuzzy c-Means 3.2- الگوریتم Hard k-Modes 4.2- الگوریتم fuzzy k-Modes 3- الگوریتم پیشنهادی : genetic fuzzy k-Modes 4- نتایج آزم
طرح تخصیص پهنای باند در وایمکس با استفاده از منطق فازی
- نام مجله: Advances in Intelligent Systems and Computing عنوان مقاله: Bandwidth Allocation Scheme in Wimax Using Fuzzy Logic Abstract. WiMAX referes to IEEE 802.16 standard for metropolitan area networks that has inherent support for variety of real a
بررسی استحاله فازی دما بالا در سرامیک ها 108 صفحه فایل ورد word
- فرمت فایل: word تعداد صفحات: 108 برای برطرف نمودن چالش در طراحی مواد جدید و دما بالا برای نیازهای هوافضای آینده، این ضروری است که تحقیقات علمی پایه ای بر روی خواص فیزیکی و شیمیایی سرامیک ها، انجام شود. کشف استحاله های فازی جدید دارای کاربردهای بالقوه
استفاده از یک الگوریتم صفحه برش برای حل برنامه ریزی خطی با پارامترهای فازی در محدودیت ها
- تحقیق در این مقاله موضوعات برنامه ریزی خطی فازی؛ برنامه ریزی خطی نیمه نامتناهی متناظر طراحی الگوریتم برای بدست اوردن جواب بهینه مثال عددی برنامه ریزی خطی با پارامترهای فازی در محدودیتها رتبه بندی خاص در اعداد فازی بررسی می شوند
پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات پیشرفته- آشنایی با مدل کانو
- اين فايل حاوي مطالعه مدیریت تولید و عملیات پیشرفته- آشنایی با مدل کانو مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 40 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد. فهرست مقدمه اهمیت دست
مدل سازی شبکه عصبی-فازی در برابر شناسایی مدل کسری فرآیند گرمایی
- Neuro-fuzzy network modeling versus fractional model identification of a thermal process Abstract—This paper deals with the modeling and identification of heat transfer process. This diffusive phenomena exhibit complex dynamics varying with the
پروپوزال اولویتبندی راهحلهای مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی مورد مطالعه: بیمارستان شهید بهشتی شه
- پروپوزال اولویتبندی راهحلهای مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی مورد مطالعه: بیمارستان شهید بهشتی شهر شیراز دارای 51 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. عنوان پروپوزال: اولویتبندی راهحلهای مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی مورد مطالعه: بیمارستان ش
پاورپوینت شبیه سازی پایدار کننده سیستم قدرت منطق فازی
- پاورپوینت آماده برای کارشناسی ارشد برق تعداد صفحات : 14 رشته مهندسی برق عنوان پاور پوینت : شبیه سازی پایدارکننده سیستم قدرت منطق فازی
بررسی انتخاب پورتفوی بهینه با استفاده از سیستم خبره فازی مبتنی بر قاعده
- تحقیق حاضر با عنوان از سری تحقیق های رشته مدیریت میباشد. این تحقیق در165صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت استفاده دانشجویان می باشد. ==========================================
پاورپوینت سیستم های فازی و احتمالات (تفاوت ها و شباهت ها)
- دانلود پاورپوینت با موضوع سیستم های فازی و احتمالات (تفاوت ها و شباهت ها)، در قالب ppt و در 37 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: عدم دقت و عدم قطعیتاحتمال در مقابل فازیبازبینی اعتقاد در نظریه احتمالدفاع از احتمالاتمراجع بخشی از متن پاورپوینت: عدم دقت و عدم
تخمین تروایی با منطق فازی و روش های آماری در میدان گاز پارس جنوبی
- دانلود مقاله مشخصات فایل تعداد صفحات5حجم3/46 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpdf توضیحات کامل دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته مهندسی نفت چکیده: تراوایی یکی از مهمترین خصوصیات پتروفیزیکی مخزن است که جریان سیاالت درون چاه را در مرحله تولید کنترل میکند. این پارا
دانلود پاورپوینت منطق فازی و معرفی پروفسور لطفی زاده
- مشخصات فایل تعداد صفحات25حجم278/126 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود پاورپوینت منطق فازی و معرفی پروفسور لطفی زاده جهت رشته مدیریت در 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش منطق فازی (به انگلیسی: fuzzy logic)شکلی
پرسشنامه کانو فازی به منظور طبقه بندی مؤلفه ها
- پرسشنامه کانو فازی به منظور طبقه بندی مؤلفه ها پرسشنامهی كانو، به دلیل عدم اطمینان پاسخهای مشتریان، بهطور دقیق نمیتواند خواستههای مشتریان را در مورد ویژگیهای محصول بیان كند. در پرسشنامهی سنتی كانو، اف
388- ارزیابی وضعیت روسازی شبكۀ معابر به دو روش تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی و مقایسۀ نتایج تحلیلی دو روش
- مشخصات نویسندگان مقاله ارزیابی وضعیت روسازی شبکۀ معابر به دو روش تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی و مقایسۀ نتایج تحلیلی دو روش دانیال معظمی - کارشناس ارشد عمران - برنامه ریزی حمل و نقل، عضو هیأت علمی تمام وقت دان سید محمد سید حسینی (شناسه پژوهشگر - Res
افزایش دقت معادلهی بیلان آب به كمك رگرسیون فازی
- مشخصات نویسندگان مقاله افزایش دقت معادلهی بیلان آب به کمک رگرسیون فازی بهرام خزائی - دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد سیدمحمود حسینی - استاد دانشگاه فردوسی مشهد چکیده مقاله: برای برقراری تعادل بین خروجیها و ورودیها و مدیریت صحیح تخصیصها، بیلان آب یا بودجه
ترجمه مقاله کنترل حالت فازی در سیستم دریچه گاز الکترونیکی
- کنترل حالت فازی در سیستم دریچه گاز الکترونیکی Fuzzy Sliding-mode Control of the Electronic Throt چکیده : ساسات الکترونیکی توسط قطع کن DC از طرف موتور با تنظیم جریان هوا در سیستم احتراق خودرو به وجود می آید . سیستم دریچه گاز الکترونیکی غیر خطی بوده و
انتخاب روش استخراج ذخایر معدنی بر اساس مدل تصمیم گیری چند شاخصه فازی
- تحقیق در این مقاله برپایه منطق فازی ایده هایی برای استخراج ذخایر معدنی آورده شده که مزیت های بسیاری نسبت به مدل های پیشین دارد مثل مبانی تئوریک قوی بر پایه تئوری مجموعه های فازی امکان فرموله کردن مساله و تجدید نظر درآن عدم محدودیت تعداد آلترناتیوهای
ارائه الگویی برای تحلیل و انتخاب تامین کنندگان با استفاده از رویکرد ترکیبی برنامه ریزی آرمانی فازی و فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی
- در این مقاله محققان قصد دارند با توجه به پیچیدگی مسأله انتخاب بهترین تامین كننده، معیارهای موثر بر انتخاب تامین کنندگان در شرکت نصیر لوازم معیارها با توجه به عدم قطعیت و نادقیق بودن پارامترها شناسایی کنند مشخصات فایل تعداد صفحات26حجم1/600 کیلوبایت فر
روشی جدید جهت آموزش شبكه عصبی MLP با استفاده ازقوانین فازی
- دانلود مقاله رشته مخابرات روشی جدیدجهت آموزش شبكه عصبی MLP با استفاده ازقوانین فازی فایل بصورت pdf می باشد
ترجمه مقاله تصمیم گیری چند معیاره گروهی براساس مجموعه های فازی با ارزش بازه ای: گستره ای از روش...
- دانلود ترجمه مقاله با موضوع تصمیم گیری چند معیاره گروهی براساس مجموعه های فازی با ارزش بازه ای: گستره ای از روش MULTIMOORA، در قالب word و در 27 صفحه، pdf و در 8 صفحه، قابل ویرایش. چکیده مقاله: تصمیم گیری چند معیاره (MCDM) اغلب شامل عدم قطعیت هایی می