پروپوزال قانون تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان سازی

پروپوزال قانون تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان سازی
پروپوزال قانون تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان سازی|31015110|zaranetwork

پروپوزال قانون تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان سازی

دارای 24 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

عنوان پروپوزال: بهبود موفقیت بازاریابی: قانون تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان سازی
تعداد صفحه: 24صفحه
فونت: B ZAR
فاصله سطرها: 1.15
منابع فارسی و لاتین: دارد
پرسشنامه و ضمائم: دارد
بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و...



نمونه پروپوزال مدیریت اجرایی (M. A)

عنوان:
بهبود موفقیت بازاریابی: قانون تبادل دانش ضمنی بین فروش و بازاریابی در صنعت ساختمان سازی

مقدمه
امروزه عده زیادی از مردم بازاریابی را به اشتباه با واژه فروش و تبلیغات و ویزیتوری مترادف می دانند و البته این امر جای تعجب و شگفتی ندارد، زیرا اکثر مردم همه روزه شاهد موج سهمگین تبلیغات از رسانه‎ها مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه، مجله و سایر وسایل و ابزار تبلیغات می باشند. یا هر از چند گاه با ویزیتورهای بیمه مواجه می شوند که با شمردن و ذکر منافع بیمه سعی در متقاعد کردن آنها برای خرید خدمات بیمه مورد نظر دارند. گویا همواره کسی در صدد فروش کالا یا خدماتی به ماست و گویا چنانکه از مرگ هیچ گریزی نیست، از فروش و تبلیغات هم گریزی نیست. اما باید گفت تبلیغات و فروش فقط بخشی از فرآیند بزرگ و پیچیده بازاریابی است. تشخیص نیاز و خواسته مصرف کننده، طراحی مطلوب کالا یا خدمات، قیمت گذاری مناسب و بسیاری از فعالیتهای ریز و حساس دیگر همگی مراحلی هستند که اگر به نحو مطلوب صورت پذیرند نوبت به تبلیغات پیشبرد و فروش میرسد. اگر تمامی مراحل ذکر شده در فرآیند بازاریابی به نحو یکپارچه و اثر بخش انجام شوند می توان انتظار داشت کالا و خدمات به نحوی شایسته به فروش برسد.
فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ بازاریابی را اینگونه تعریف می کنند:
"بازاریابی یک فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که بوسیله آن افراد و گروه ها از طریق ایجاد و مبادله کالا و ارزش به امر تامین نیاز و خواسته خود اقدام می کنند" (کاتلر، 2005).


مطالب دیگر:
🔗تحقیق سقف‌‌ هاي کرميت، مزايا و معايب🔗پاورپوینت معيارهاي كليدي براي كنترل عفونت در دندانپزشكي🔗پاورپوینت اصول ومباني مديريت🔗پاورپوینت ز🔗پاورپوینت گروه مطالعاتي بررسي اهداف استراتژيك و عملكرد شركت فناوري اطلاعات🔗پاورپوینت آلودگی های صوتی در محیط كار🔗تحقیق مروري بر تاريخچه كنترل كيفيت در آلمان🔗تحقیق تعریف حسابداری از استهلاک چیست؟🔗تحقیق علائم و راه‌ های تولید گاز CO (منوکسید کربن)🔗پاورپوینت روش های تصفیه فاضلاب صنعتی🔗پاورپوینت جریان سلفی گری معاصر🔗پاورپوینت اصول تامين احتياجات تغذ يه اي در وضعيت هاي اضطراري (بحرانها)🔗پاورپوینت مرمت ابنیه بررسی خانه امیر لطیفی – گرگان🔗پاورپوینت انواع و طبقه بندی هتل از نظر عملکردو معرفی فضا🔗پاورپوینت انسان طبيعت معماري🔗پاورپوینت آشنایی با معماری اسلامی (در وپنجره)🔗پاورپوینت آجرها و بلوك ها🔗پاورپوینت اتصالات وپیکر بندی برشی🔗پاورپوینت پارکت🔗تحقیق سدهاي خاكي🔗تحقیق سد ذخيره اي كريت طبس🔗تحقیق تغيير مكان گرهي خرپا🔗تحقیق تاريخچه ساختمانهاي بلند🔗تحقیق ساروج در گذر زمان🔗تحقیق سازه وانواع آن