پروژه آماده: بررسی جایگاه برند سازی صنایع خودروسازی داخلی ایران در بازاریابی جهانی
پروژه آماده: بررسی جایگاه برند سازی صنایع خودروسازی داخلی ایران در بازاریابی جهانی|30011601|zaranetwork
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فهرست جدولها د
فهرست شكلها ه
فصل 1 مقدمه 1
1 1 برندسازی لازمه ماندگاری در بازارهای جهانی 1
1 1 1 کیفیت شرط ماندگاری در بازارهای جهانی 2
1 1 2 بی مهری به اصالت کالای ایرانی 3
1 1 3 برند ملی لازمه حضور ماندگار در بازارهای جهانی 3
1 2 نیاز به برندسازی در صنعت خودرو [] 4
1 3 ایجاد برند داخلی در صنعت خودرو با هدف صادرات [] 13
1 4 برند گروه صنعتی ایران خودرو [] 16
1 4 1 برند ايران خودرو 16
1 4 2 گروه صنعتي ايران خودرو 18
1 4 3 سبد برند آيكو 19
فصل 2 مدیریت برند در صنعت خودرو سازی [] 20
2 1 پیشگفتار 20
2 2 تعریف برند 20
2 3 برندسازی ( برندینگ) 21
2 4 مدیریت برند 21
2 5 اهمیت برند ملی [] 30
فصل 3 استراتژی برندسازی در پورشه و برندهای چینی 35
3 1 استراتژی برندسازی پورشه [] 35
3 2 چین و استراتژی جدید بازاریابی : برندسازی 46
فصل 4 استراتژي برندهاي معتبر خودروسازي جهان [ ، ، ، ، و ] 50
4 1 مقدمه 50
4 2 شركت تويوتا 51
4 3 نوآوري و ابداع؛ سازنده تويوتاي فردا 52
4 4 خودروي هیبريدي تويوتا 52
4 5 خودروهاي پیل سوختی: خودروهاي اقتصادي ايدئال 55
4 6 آينده خودروي پیل سوختی در شركت تويوتا 57
4 7 شركت جنرال موتورز 58
4 8 رويکرد برندهاي معتبر اروپايی در كاهش آلايندگی 59
4 9 رويکرد برندهاي معتبر خودروسازي جهان 62
4 10 رويکرد برندهاي معتبر خودروسازي در سال 2010 میلادي 63
4 11 رويکرد برندهاي معتبر خودروسازي در سال 2011 میلادي 65
4 12 رويکرد برندهاي معتبر خودروسازي در سال 2012 میلادي 67
فصل 5 نقش تبليغات رسانه اي و بر استراتژيهاي بازاريابي خودروهاي سواري و اهمیت آن در برندسازی آنها 70
5 1 مقدمه 70
5 2 مباني نظري 73
5 3 تبليغات و بازاريابي 77
5 4 روش شناسي تحقيق 87
5 5 اهداف و فرضيه هاي تحقيق 87
5 6 تجزيه و تحليل داده ها 89
5 7 جمع بندي 93
5 8 منابع 100
فصل 6 برندینگ و موفقیت گروه خودرو سازی ولوو [] 108
6 1 پیشگفتار 108
6 2 درباره شرکت 109
6 3 محرک های اصلی برای سرمایه گذاری در نام تجاری ولوو چه مواردی بودند؟ 109
6 4 ذینفعان کلیدی استراتژی برند ولوو چه کسانی هستند؟ 111
6 5 از کدام بخش شغل خود در مورد مدیریت برند لذت بیشتری می برید؟ 112
6 6 شما نقش رسانههای اجتماعی در پروژه برندینگ چگونه می ببینید؟ 113
6 7 چگونه در گروه خودرو سازی ولوو، (EVP (Employer Value Proposition را راه اندازی می کنید؟ 114
6 8 چگونه بازگشت سرمایه گذاری (ROI) ناشی از استراتژی خودتان را می سنجید؟ 117
6 9 میزان پیشرفت نام تجاری کارفرما را در 3 سال آینده چگونه می بینید؟ 119
6 10 مدیر استراتژی برندینگ و ارتباطات مردمی 120
فصل 7 جایگاه آرم و لوگوی شرکتهای خودرو ساز مطرح دنیا در برندینگ 122
7 1 منشا نشانه ها: 123
7 2 BMW : 127
7 3 فراری: 128
7 4 فیات : 131
7 5 آئودی : 132
7 6 جاگوار : 132
7 7 خودروهای ژاپنی: 133
7 8 خودروهای ایران: 134
فصل 8 پیشتازان برندسازی در صنعت خودرو [] 136
8 1 1 تویوتا، جایگاه هشتم 137
8 2 2 مرسدس بنز جایگاه دهم 137
8 3 3 بیامدبلیو جایگاه یازدهم 138
8 4 4 هوندا، جایگاه بیستم 139
8 5 5 فولکس واگن جایگاه سیو یکم 140
8 6 6 فورد، جایگاه سیو نهم 140
8 7 7 هیوندایی، جایگاه چهلم 141
8 8 8 آئودی جایگاه چهل و پنجم 142
8 9 9 نیسان جایگاه پنجاه و ششم 143
8 10 10 پورشه، جایگاه شصتم 143
8 11 11 کیا جایگاه هفتادوچهارم 144
8 12 12 شورولت جایگاه هشتاد و دوم 145
8 13 13 لندرور جایگاه نود و یکم 146
فصل 9 اشتباهات رایج در برندسازی [] 147
9 1 نادیده گرفتن قدرت برند و عدم توجه به برندسازی 147
9 2 عدم اجرای صحیح دستور العمل های برند سازی 149
9 3 نام تجاری : انتخاب نام تجاری مطابق با اصول انتخاب نام تجاری 150
9 4 عدم استفاده از رنگ ها و تصاویر 151
9 5 عدم بازخورد گیری از کمپین های تبلیغاتی 152
9 6 عدم تمرکز بر یک محصول اصلی 153
9 7 شعار های تبلیغاتی غیر قابل باور 153
9 8 عدم استفاده از مشتریان در برنامه های تبلیغاتی 154
9 9 عدم آموزش کارکنان 155
9 10 حجم تبلیغات نامناسب 155
فهرست مراجع 158
فهرست جدولها
عنوان صفحه
جدول 4 1: سهم تولید شركتهاي معتبر خودروسازي براساس نوع تکنولوژيهاي موتور و سوخت مصرفی در سال 2010 میلادي 64
جدول 4 2: سهم تولید شركتهاي معتبر خودروسازي براساس نوع تکنولوژيهاي موتور و سوخت مصرفی در سال 2011 میلادي. 66
جدول 4 3. سهم تولید شركتهاي معتبر خودروسازي براساس نوع تکنولوژيهاي موتور و سوخت مصرفی در سال 2012 میلادي 68
جدول 5 1: ساختار پرسشنامه برحسب فرضيات 89
جدول 5 2: آزمون تي استيودنت تك نمونه اي 90
جدول 5 3: تحليل واريانس آزمون شفه (ANOVA). 91
جدول 5 4: آزمون شفه. 92
فهرست شكلها
عنوان صفحه
شکل 3 1: خودرو پورشه 37
شکل 4 1: روند فروش جهانی خودروهاي هیبريدي تويوتا طی دوره 1997 تا 2013 میلادی. 54
شکل 4 2. میانگین آلايندگی گاز CO2 به تفکیک برندهاي معتبر حاضر در بازار اروپا طی سالهاي 2001 تا 2003 میلادي 61
شکل 4 3. سهم بازار خودروهاي ديزلی از تولید برندهاي اروپايی طی سالهاي 2001 تا 2013 میلادي 62
شکل 6 1، استراتژی گروه خودرو سازی ولوو استراتژی برندینگ 111
شکل 6 2 تبلیغ استخدام برای گروه خودرو سازی ولوو 115
شکل 6 3 راه اندازی EPV در مجله Agenda 117
شکل 7 1: لوگو BMW 128
شکل 7 2: لوگو فراری 129
شکل 7 3: لوگو فیات 131
شکل 7 4: لوگو آئودی 132
شکل 7 5: لوگو جاگوار 133
پاورپوینت مدیریت بازاریابی استراتژیک
- مشخصات فایل: عنوان: پاورپوینت مدیریت بازاریابی استراتژیک تعداد اسلاید: 31 اسلاید قالب بندی: پاورپوینت فهرست مطالب: تعریف مدیریت بازاریابی استراتژیک نقشهای سه گانه مدیریت بازاریابی استراتژیک طرح/ برنامه بازاریابی توالی برنامه ریزی نوع استراتژی استراتژ
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی 64 صفحه
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. مشخصات فایل تعداد صفحات65حجم161/527 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاری
مقاله جهانی شدن (۳۳صword)
- عنوان: مقاله جهانی شدن صفحات: ۳۳ صفحه فرمت: word شامل: مقدمه،توضیحات مربوط به هر قسمت می باشد. هزینه دانلود: انتهای صفحه ------------------- قسمتی از مقاله جهانی شدن : ... ابداع این اصطلاح، شاهکار تحلیل آکنده از نگرانی او از فنآوری های جدید رسانه ای
پاورپوینت كليات بازاريابي بين المللي( فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)
- دانلود پاورپوینت با موضوع كليات بازاريابي بين المللي ( فصل اول کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)، در قالب pptx و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل هدف بازاريابي، تعريف بازاريابي، تعريف بازريابي بينالمللي، اهميت تجارت جهاني، تفاوتهاي با
پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی
- دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع سياست هاي توليد در بازاريابي بين المللي، در قالب pptx و در 33 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: تعريف کالا دوره عمر کالا استراتژي تصميم گيري در مورد عرضه محصولات به بازارهاي
فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هوشمندی بازاریابی
- دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات31حجم161/816 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx ت
پاورپوینت با موضوع بازاریابی تلفنی
- د انلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی تلفنی ، در قالب pptx و در 21 اسلاید، قابل ویرایش، شامل : تعریف بازایابی تلفنی تاريخچه بازاريابي تلفني انواع بازاريابي تلفني تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی عناصر مهم بازاریابی و فروش تلفنی موفق مراحل بازاریابی
جایگاه ایران در اقتصاد جهانی گردشگری
- چکیده گردشگری به عنوان یک فعالیت اقتصادی چند بخشی ، دارای اثرات دوگانه مستقیم و غیر مستقیم بر اقتصاد ملّی است . از جمله آثار مستقیم گردشگری بر اقتصاد ملی می توان به بهبود تراز پرداختهای بین المللی ، اشتغال وسیع ، فرصت سازی اقتصادی و افزایش تقاضا برای
درسهای بازاریابی از خوزه مورینیو
- حجم فایل : 5.4 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 23 بنام خدا 1 2 بازاریابی بازاریابی به عنوان یک علم بهره بردار، ظرفیت وسیعی برای خود ایجاد کرده است. آنچه در طول سالهای اخیر نیز نصیب این رشته از مطالعات علمی شده است، حاصل همین ظرفیت پذیرش اس
مبانی نظری بازاریابی خدمات
- توضیحات : در 21 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : ماهیت و طبقه بندی خدمات خدمت فعالیت ویا منفعتی نامحسوس و لمس نشدنی است که یک طرف به طرف دیگر عرضه می کند و مالکیت چیزی را به دنبال ندارد یا به عبارتی دیگر یك فعالیت تجاری است كه بدون فعالیت
دانلود پاورپوینت سرویس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی 14 اسلاید
- قسمتی از محتوی ورد تعداد اسلاید : 14 صفحه World AgroMeteorological Information Service (WAMIS) سرویس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی World AgroMeteorological Information Service World Meteorological Organization در اكتبر سال 2001 سازمان هواشناسی جهانی
پاورپوینت بازاریابی چریکی
- اين فايل حاوي مطالعه بازاریابی چریکی مي باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 23 اسلايد در اختيار شما عزيزان قرار گرفته است، در صورت تمايل مي توانيد اين محصول را از فروشگاه خريداري و دانلود نماييد. فهرست بازاریابی چریکی را اینگونه معرفی میکنند چه موقع ب
مناسب ترین استراتژی بازاریابی
- تحقیق در حجم 20 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: بهترین استراتژی بازاریابی الکترونیکی ● ارتباط مناسب و دائم با مشتریان بر خط اکنون زمان بسیار خوبی جهت استفاده از بازاریابی الکترونیکی است. روش های قدیمی بازاریابی درحال تغییر و
تحقیق بازاریابی مویرگی
- دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی مویرگی، در قالب word و در 16 صفحه، قابل ویرایش، شامل: توزیع کالا از طریق شبکه های توزیع عمده فروشی توزیع کالا از طریق شبکه شرکت های پخش توزیع مویرگی مجتمع های تولیدی و شبکه های توزیع مستقل توجیه هزینه ای ایجاد شبکه های
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند 19 صفحه
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات19حجم55/1013 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازا
کتاب صوتی بی نظیر و خارق العاده ستاره بازاریابی شبکه ای شوید اثر سارا رابینز
- کتاب مهم و پرفروش ستاره بازاریابی شبکه ای شوید نوشته سارا رابینزبصورت صوتی کتاب «ستارهی بازاریابی شبکهای شوید» طبق آماری که سایت آمازون ارائه داده، پرفروشترین کتاب در حوزهی بازاریابی شبکهای در طی این سالها محسوب میشود. مولف این کتاب، سارا
پاورپوینت آشنایی با کم تحرکی به عنوان معظلی جهانی
- دانلود مشخصات فایل تعداد صفحات34حجم963/624 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt توضیحات کامل دانلود پاورپوینت آشنایی با کم تحرکی به عنوان معظلی جهانی جهت رشته بهداشت عمومی در قالب 34 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش شيوه زندگي كم تحر
سازمانهای نوین جهانی
- حجم فایل : 577.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 103 بنام خدا 1 2 در حال حاضر سه عامل مهم که بیش از عوامل دیگر بر وضعیت آینده سازمانها مؤثر است عبارتند از: تغییرات فناوری اطلاعات ( تکنولوژیکی ) تغییرات در ماهیت رقابت(جهانی شدن) تغییرات در
پاورپوینت کلیات بازاریابی بین المللی
- دانلود پاورپوینت با موضوع کلیات بازاریابی بین المللی، در قالب ppt و در 16 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: اداره امور بازار/ بازاریابی تعریف بازاریابی بین المللی اهمیت تجارت جهانی تفاوت های بازارهای داخلی و بین المللی بازاریابی تطبیقی بازاریابی بین الم
پاورپوینت روشهای جستجو در انواع منابع اطلاعاتی جهانی
- دانلود پاورپوینت با موضوع روشهای جستجو در انواع منابع اطلاعاتی جهانی ، در قالب ppt و در 52 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مرور متون اهميت مرور متون انواع منابع اطلاعاتی منابع چاپی منابع الکترونیکی ویژگیهای مدارک الکترونیکی ابزارهای دسترسی به منابع الکترو
پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی 58 اسلاید pptx
- این پاورپوینت در مورد اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی در 58 اسلاید و شامل، اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی،محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیری
تحقیق بازاریابی شبکه ای یا بازاریابی چند سطحی MLM
- دانلود تحقیق در مورد ، در قالب doc و در 7 صفحه، قابل ویرایش. چکیده تحقیق: بسياري از مردم در داخل يا خارج از ايران دركي اشتباه از بازاريابي شبكه اي يا اصطلاحاً Network Marketing دارند و به همين دليل بسياري از فعاليت هاي مرتبط با اين نوع بازاريابي، در
دانلود تحقیق درباره جنگ جهانی دوم
- تعداد صفحات:11 نوع فایل: word (قابل ویرایش) لینک دانلود پایین صفحه جنگ جهانی دوم پرش به: ناوبری, جستجو جنگ جهانی دوم یکی از بزرگترین و پرهزینهترین جنگها در تاریخ جهان است. آلمان در ۱ سپتامبر، ۱۹۳۹ به لهستان حمله کرد، این تاریخ متداول آغاز جنگ جهانی د
پاورپوینت آموزشی نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران
- چکیده: روند تجارت طی سال های آینده تغییر خواهد کرد، نرخ رشد اقتصادی کشورهای عضو سازمان همکاری های اقتصادی (OECD) طی 20 سال آینده حدود 3% و نرخ رشد اقتصادی در کشورهای در حال توسعه در این دوره به حدود 5/7 % خواهد رسید. در این دوره سهم کشورهای در حال تو
نقش و بررسی گوشت حلال در بازار جهانی
- حجم فایل : 165.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 24 موضوع تحقیق اردیبهشت 1388 1 فهرست عنوان: مقدمه-------------------------------------الف بررسی بازار جهانی غذای حلال-------------------1 عوامل موثر در تحرک بازار جهانی----------...
مقاله فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی
- مقاله فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی در 18 صفحه با فرمت word مقدمه: در اين مقاله مشتري، اهميت مشتري، برخورد با مشتری، منافع دريافتي مشتري، انتظارات مشتري و رويكرد سازمان به مشتري مورد بررسي قرار مي گيرد. موضوع «برخورد با مشتری» ی
پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی
- مشخصات فایل: عنوان: پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی تعداد اسلاید: 50 اسلاید قالب بندی: پاورپوینت فهرست مطالب: تعریف بازاریابی عصبی دلایل مناسب بودن علم عصب شناسی برای مطالعه رفتار افراد تاریخچه نورومارکتینگ چرا بازاریابی عصبی موانع به کارگیری نورومارک
پاورپوینت مديريت بازار، تحقیقات بازاریابی، بازار شناسی، مسائل بازار و بازارسازها
- دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت بازار، تحقیقات بازاریابی، بازار شناسی، مسائل بازار و بازارسازها، در قالب ppt و در 178 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه تعاريف بازاریابی تعريف خواسته تعريف بازاريابي و مديريت بازار ضرورت بازاريابي مثال کالا انواع کالا
پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازاریابی
- دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی و مدیریت بازاریابی ، در قال ب ppt و در 43 اسلاید ، قابل ویرایش، شامل : فرایند عمومی برنامه ریزی استراتژیک سازمانی مارکتینگ چیست؟ بازاريابي بازاریابی از منظر فیلیپ کاتلر آیا بازاریابی علم است؟ مولفه های شناسايي رقبا
تحقیق با موضوع معرفی سیستم جهانی ارتباطات سیار
- توضیحات: 126صفحه قالب ورد قابل ویرایش بخشی ازمتن: معرفیارتباطات سلولی تاکنون در بین سیستم های مخابراتی بکارگرفته شده، دارای بیشترین رشد و جهش بوده است امروزه درصد بسیار زیادی از مشترکین تلفنی که دائما نیز در حال افزایش می باشند از مخابرات سلولی استفا
مبانی نظری بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان
- بصورت فایل ورد همراه با منابع مقدمه. 16 2-1) مشتری.. 17 2-1-1) تعریف مشتری.. 17 2-1-2) اهمیت مشتری.. 17 2-1-3)نیازهای مشتریان. 18 2-1-4)دسته بندی مشتریان. 21 2-1-5) تفاوت مشتری با ارباب رجوع. 22 2-1-6)فلسفه مشتری مداری.. 23 2-1-7)مشتری گرایی.. 25 2-1
مدیریت بازاریابی
- حجم فایل : 1.2 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 40 Marketing Mgt. منابع درس: ؛ دکتر احمد روستا، داور ونوس، ابراهیمی؛ انتشارات سمت استراتژی بازاریابی؛ واکر و همکاران؛ ترجمه دکتر اعرابی و ایزدی؛ دفتر پژوهش های فرهنگی بازاریابی و مدیریت بازار؛
پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی تالیف دکتر میرزاحسن حسینی
- مشخصات فایل: قالب بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید: 294 قابل ویرایش فهرست مطالب: فصل اول: كليات بازاريابي بينالمللي فصل دوم: محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي فصل چهارم: محيط سياسي و قانوني در بازاريابي بينالمللي فصل پنجم: تحقيقات بازاريابي بينالملل
سازمان بهداشت جهانی
- حجم فایل : 491.4 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 27 WHO سازمان بهداشت جهاني در سال 1945 با تصويب مجمع عمومي سازمان ملل متحد تشكيل يافته و در سال 1946 قانون اساسي خود را تصويب و از 7 آوريل 1948 كه بعدها روز جهاني سلامت لقب گرفت ، به اجرا گذ
پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی و نقش آن در تقویت نام تجاری بانک
- دانلود رفاه استان گیلان از دیدگاه مشتریان بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات8حجم0/14 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی و