پروژه آماده: بررسی جایگاه برند سازی صنایع خودروسازی داخلی ایران در بازاریابی جهانی

پروژه آماده: بررسی جایگاه برند سازی صنایع خودروسازی داخلی ایران در بازاریابی جهانی
پروژه آماده: بررسی جایگاه برند سازی صنایع خودروسازی داخلی ایران در بازاریابی جهانی|30011601|zaranetwork

فهرست مطالب



عنوان صفحه



فهرست جدول‌ها ‌د



فهرست شكل‌‌ها ‌ه



فصل 1 مقدمه 1



1 1 برندسازی لازمه ماندگاری در بازارهای جهانی 1



1 1 1 کیفیت شرط ماندگاری در بازارهای جهانی 2



1 1 2 بی مهری به اصالت کالای ایرانی 3



1 1 3 برند ملی لازمه حضور ماندگار در بازارهای جهانی 3



1 2 نیاز به برندسازی در صنعت خودرو [] 4



1 3 ایجاد برند داخلی در صنعت خودرو با هدف صادرات [] 13



1 4 برند گروه صنعتی ایران خودرو [] 16



1 4 1 برند ايران خودرو 16



1 4 2 گروه صنعتي ايران خودرو 18



1 4 3 سبد برند آيكو 19



فصل 2 مدیریت برند در صنعت خودرو سازی [] 20



2 1 پیشگفتار 20



2 2 تعریف برند 20



2 3 برندسازی ( برندینگ) 21



2 4 مدیریت برند 21



2 5 اهمیت برند ملی [] 30



فصل 3 استراتژی برندسازی در پورشه و برندهای چینی 35



3 1 استراتژی برندسازی پورشه [] 35



3 2 چین و استراتژی جدید بازاریابی : برندسازی 46



فصل 4 استراتژي برندهاي معتبر خودروسازي جهان [ ، ، ، ، و ] 50



4 1 مقدمه 50



4 2 شركت تويوتا 51



4 3 نوآوري و ابداع؛ سازنده تويوتاي فردا 52



4 4 خودروي هیبريدي تويوتا 52



4 5 خودروهاي پیل سوختی: خودروهاي اقتصادي ايدئال 55



4 6 آينده خودروي پیل سوختی در شركت تويوتا 57



4 7 شركت جنرال موتورز 58



4 8 رويکرد برندهاي معتبر اروپايی در كاهش آلايندگی 59



4 9 رويکرد برندهاي معتبر خودروسازي جهان 62



4 10 رويکرد برندهاي معتبر خودروسازي در سال 2010 میلادي 63



4 11 رويکرد برندهاي معتبر خودروسازي در سال 2011 میلادي 65



4 12 رويکرد برندهاي معتبر خودروسازي در سال 2012 میلادي 67



فصل 5 نقش تبليغات رسانه اي و بر استراتژيهاي بازاريابي خودروهاي سواري و اهمیت آن در برندسازی آنها 70



5 1 مقدمه 70



5 2 مباني نظري 73



5 3 تبليغات و بازاريابي 77



5 4 روش شناسي تحقيق 87



5 5 اهداف و فرضيه هاي تحقيق 87



5 6 تجزيه و تحليل داده ها 89



5 7 جمع بندي 93



5 8 منابع 100



فصل 6 برندینگ و موفقیت گروه خودرو سازی ولوو [] 108



6 1 پیشگفتار 108



6 2 درباره شرکت 109



6 3 محرک های اصلی برای سرمایه گذاری در نام تجاری ولوو چه مواردی بودند؟ 109



6 4 ذینفعان کلیدی استراتژی برند ولوو چه کسانی هستند؟ 111



6 5 از کدام بخش شغل خود در مورد مدیریت برند لذت بیشتری می برید؟ 112



6 6 شما نقش رسانه‌های اجتماعی در پروژه برندینگ چگونه می ببینید؟ 113



6 7 چگونه در گروه خودرو سازی ولوو، (EVP (Employer Value Proposition را راه اندازی می کنید؟ 114



6 8 چگونه بازگشت سرمایه گذاری (ROI) ناشی از استراتژی خودتان را می سنجید؟ 117



6 9 میزان پیشرفت نام تجاری کارفرما را در 3 سال آینده چگونه می بینید؟ 119



6 10 مدیر استراتژی برندینگ و ارتباطات مردمی 120



فصل 7 جایگاه آرم و لوگوی شرکتهای خودرو ساز مطرح دنیا در برندینگ 122



7 1 منشا نشانه ها: 123



7 2 BMW : 127



7 3 فراری: 128



7 4 فیات : 131



7 5 آئودی : 132



7 6 جاگوار : 132



7 7 خودروهای ژاپنی: 133



7 8 خودروهای ایران: 134



فصل 8 پیشتازان برندسازی در صنعت خودرو [] 136



8 1 1 ‌ تویوتا، جایگاه هشتم 137



8 2 2 ‌ مرسدس بنز جایگاه دهم 137



8 3 3 ‌ بی‌ام‌دبلیو جایگاه یازدهم 138



8 4 4 ‌ هوندا، جایگاه بیستم 139



8 5 5 ‌ فولکس واگن جایگاه سی‌و یکم 140



8 6 6 ‌ فورد، جایگاه سی‌و نهم 140



8 7 7 ‌ هیوندایی، جایگاه چهلم 141



8 8 8 ‌ آئودی جایگاه چهل و پنجم 142



8 9 9 ‌ نیسان جایگاه پنجاه و ششم 143



8 10 10 پورشه، جایگاه شصتم 143



8 11 11 ‌ کیا جایگاه هفتادوچهارم 144



8 12 12 ‌ شورولت جایگاه هشتاد و دوم 145



8 13 13 ‌ لندرور جایگاه نود و یکم 146



فصل 9 اشتباهات رایج در برندسازی [] 147



9 1 نادیده گرفتن قدرت برند و عدم توجه به برندسازی 147



9 2 عدم اجرای صحیح دستور العمل های برند سازی 149



9 3 نام تجاری : انتخاب نام تجاری مطابق با اصول انتخاب نام تجاری 150



9 4 عدم استفاده از رنگ ها و تصاویر 151



9 5 عدم بازخورد گیری از کمپین های تبلیغاتی 152



9 6 عدم تمرکز بر یک محصول اصلی 153



9 7 شعار های تبلیغاتی غیر قابل باور 153



9 8 عدم استفاده از مشتریان در برنامه های تبلیغاتی 154



9 9 عدم آموزش کارکنان 155



9 10 حجم تبلیغات نامناسب 155



فهرست مراجع 158



فهرست جدول‌ها



عنوان صفحه



جدول ‏4 1: سهم تولید شركتهاي معتبر خودروسازي براساس نوع تکنولوژيهاي موتور و سوخت مصرفی در سال 2010 میلادي 64



جدول ‏4 2: سهم تولید شركتهاي معتبر خودروسازي براساس نوع تکنولوژيهاي موتور و سوخت مصرفی در سال 2011 میلادي. 66



جدول ‏4 3. سهم تولید شركتهاي معتبر خودروسازي براساس نوع تکنولوژيهاي موتور و سوخت مصرفی در سال 2012 میلادي 68



جدول ‏5 1: ساختار پرسشنامه برحسب فرضيات 89



جدول ‏5 2: آزمون تي استيودنت تك نمونه اي 90



جدول ‏5 3: تحليل واريانس آزمون شفه (ANOVA). 91



جدول ‏5 4: آزمون شفه. 92





فهرست شكل‌‌ها



عنوان صفحه



شکل ‏3 1: خودرو پورشه 37



شکل ‏4 1: روند فروش جهانی خودروهاي هیبريدي تويوتا طی دوره 1997 تا 2013 میلادی. 54



شکل ‏4 2. میانگین آلايندگی گاز CO2 به تفکیک برندهاي معتبر حاضر در بازار اروپا طی سالهاي 2001 تا 2003 میلادي 61



شکل ‏4 3. سهم بازار خودروهاي ديزلی از تولید برندهاي اروپايی طی سالهاي 2001 تا 2013 میلادي 62



شکل ‏6 1، استراتژی گروه خودرو سازی ولوو استراتژی برندینگ 111



شکل ‏6 2 تبلیغ استخدام برای گروه خودرو سازی ولوو 115



شکل ‏6 3 راه اندازی EPV در مجله Agenda 117



شکل ‏7 1: لوگو BMW 128



شکل ‏7 2: لوگو فراری 129



شکل ‏7 3: لوگو فیات 131



شکل ‏7 4: لوگو آئودی 132



شکل ‏7 5: لوگو جاگوار 133





مطالب دیگر:
📖پاورپوینت کتاب و درس آناتومی انسانی📖پاورپوینت در مورد گزارش عملکرد مالی📖پاورپوينت توپولوژی (هم بندی) شبکه های محلی📖پاورپوینت صورتهای مالی بعد از تاریخ ترازنامه📖پاورپوینت آشنایی با انتی بیوتیک ها📖پاورپوینت حسابداری دارایی های نامشهود📖دانلود پاورپوینت ابزارآلات ساختمان سازی📖پاورپوینت حسابداری صورتهای بلند مدت📖پاورپوينت توت فرنگی 31 اسلاید📖پاورپوینت کتاب و درس بازاریابی بین المللی📖پاورپوینت کتاب و درس بازاريابي و مديريت بازار📖پاورپوینت مدیریت کار و زمان و مدیریت انگیزه 📖پاورپوینت کتاب و درس بازاريابي شركتهاي تعاوني مصرف گروه مديريت📖پاورپوینت مدیریت جامع tqm📖پاورپوینت معرفی صنعت گردشگری📖پاورپوینت مدیریت مالی دانشگاه پیام نور 📖پاورپوینت بازی های کودکانه📖پاورپوینت آشنایی با مبحث بایوس📖پاورپوينت توضیحات نرمال و نمونه های تصادفی📖پاورپوینت شناخت مرغ بندواش📖پاورپوینت انتقال حرارت و جرم در مبدل های غیر همسو📖پاورپوینت دوره آموزشی مستند سازی📖پاورپوینت بررسي آموزش الكترونيكي📖پاورپوینت بررسی اوضاع نرم افزارها📖پاورپوينت توسعه صنعتی ایران بعد از انقلاب