پاورپوینت تعیین قیمت در بازاریابی
پاورپوینت تعیین قیمت در بازاریابی|2048560|zaranetwork
دانلود پاورپوینت با موضوع تعیین قیمت در بازاریابی، در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
تعریف قیمت
قیمت گذاری و عناصر آمیخته بازاریابی
رابطه قیمت و محصول
قیمت گذاری در انواع بازارهای مختلف
قیمت گذاری در حالت رقابت کامل
قیمت گذاری در حالت رقابت انحصاری
قیمت گذاری در حالت رقابت انحصاری چندجانبه
قیمت گذاری در حالت انحصاری کامل
رابطه قیمت و تقاضا
کشش پذیری تقاضا
فرایند قیمت گذاری
تحلیل وضعیت بازار
تخمین تقاضا
کشش پذیری
ارزیابی تقاضا در بازار
تغییرات منحنی تقاضا
تحلیل رقابت
شناسایی موانع و محدودیت های قیمت گذاری
تعیین هدف های قیمت گذاری
انواع اهداف قیمت گذاری
تحلیل توانمندی سود
تحیل هزینه
تعیین سطح قیمت اولیه
روش های قیمت گذاری مبتنی بر تقاضا
تفاوت های قیمت گذاری پرستیژی و پرمایه
روش های قیمت گذاری مبتنی بر قیمت تمام شده و سود
روش های قیمت گذاری مبتنی بر رقابت
تعدیل و مدیریت قیمت ها
انواع تخفیف ها
استراتژی های قیمت گذاری جغرافیایی
موارد خاص در قیمت گذاری
استراتژی قیمت گذاری برای خدمات
منابع
قسمتی از متن:
استراتژی های قیمت گذاری جغرافیایی:
الف) قیمت گذاری فوب، مکان تولید
ب) قیمت گذاری تحویل یکسان
ج) قیمت گذاری تحویل منطقه ای
د) قیمت گذاری تقبل قسمتی از هزینه های حمل و نقل
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" تعیین قیمت در بازاریابی " می باشد که در حجم 35 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دانلود کتاب قدم صفر بازاریابی اینترنتی
- قدم صفر بازاریابی اینترنتی چرا اغلب کسب کارهای اینترنتی شکست میخورند؟ راهحل چیست؟ کتاب الکترونیکی آموزش سبز به اسم (قدم صفر بازاریابی اینترنتی) که کسب کاره اینترنتی شمارا متحول خواهد کرد. همینالان دانلود کن و وارد کسب کارهای بزرگ اینترنتی شو! با دانل
دانلود ترجمه مقاله: تاثیر رسانه های اجتماعی در بازاریابی برای شرکت ها (همراه با اصل مقاله به زبان انگلیسی)
- بخشی از محتوای فایل: چکیده: استفاده از رسانه های اجتماعی بسیار فراگیرشده است و سازمان ها باید این ابزار را برای رسیدن به اهداف استراتژیک خود مدیریت کنند. شرکت ها به این موضوع پی برده اند که این تغییر رویکرد در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و توسعه قاب
مدیر بازاریابی و تبلیغات
- حجم فایل : 154.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 22 بنام خدا انجام روانشناسی و جامعه شناسی تبلیغات خلق و ارتقای نام تجاری (برند) مفاهیم و تکنیکهای خلاقیت تهیه پیام تبلیغاتی کار با رسانه ها برنامه ریزی رسانه ای انجام سبکهای تبلیغات تکنیکها
تاثیر مدیریت استراتژیک در بازاریابی شرکت های سهامی خاص
- – 1 – مقدمه : آیا تا به حال از خود پرسیدهاید که چرا بعضی از شرکتهای بزرگ و موفق در مدت زمان کوتاهی با از دست دادن سهم بزرگی از بازار خود به موقعیتی معمولی و حتی تأسف بار تنزل یافتهاند و چرا برخی از شرکتهای کوچک و گمنام به یکباره به جایگاه
بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد موسسات بانکی
- text-align:right;line-height:normal;background:white;direction:rtl;unicode-bidi: embed > mso-fareast-font-family:Times New Roman;color:black lang= AR-SA >تحقیق حاضر با عنوان Times New Roman;color:#CC0033 lang= AR-SA > بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی 29 صفحه
- دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی الکترونیکی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات29حجم107/12 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx
پروپوزال بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه
- پروپوزال بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه دارای 30صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. عنوان پروپوزال: بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه تعداد صفحه: 30ص
ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازاریابی دهان به دهان
- این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی دهان به دهان را در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می دهد. مشخصات فایل تعداد صفحات64حجم161/523 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود که در آن به بررسی (چارچوب) مبانی نظری و پیشینه پژوهش
پاورپوینت آشنایی با بازاریابی تک به تک
- دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با بازاریابی تك به تك، در قالب pptx و در14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمه تعریف بازاریابی تك به تك تفاوت بازاریابی تك به تك با سنتی اهمیت بازاریابی تك به تك اهمیت رضایت مشتری تعریف رضایت مندی مشتری انواع نیاز مشتری
بازاریابی و مدیریت بازار
- حجم فایل : 850.0 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 332 بنام خدا 1 2 نام درس : 3 این درس یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت بوده و هدف آن آشنا سازی دانشجویان با ابزار و شیوه های سود آوری توأم با خشنودسازی دائمی مشتریان است جایگاه و هدف درس 4 هدف
دانلود پاورپوینت بازاریابی و تکنولوژی اطلاعات
- فهرست مطالب: مدیریت فروش افزایش عاملهای فروش فوایدی که که نرم افزار های لپ تاب ارائه میکنند اتوماسیون نیروی فروش عوامل کلیدی مفقیت سیستم های SFA حمایت ار نمایند های فروش مدل های بومی شده روی لپ تاپ فروشنده مدل های مشترک سنجه های محلی شده روی پردازنده
بررسی مفهوم، انواع کارکردها و ویژگی های نهادهای میانجی بازاریابی فناوری
- هدف از این تحقیق می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات35حجم104/498 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل نهادهاي ميانجي بازاريابي فناوري در سالهاي اخير، پيچيدگي سيستم هاي نوآوري به دليل تعدد و تنوع بازيگران افزایشیافته است. اين پيچيدگي چند مشکل به همراه
پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص 63 اسلاید pptx
- این پاورپوینت در مورد برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص در 63اسلاید و شامل، برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص،بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و کار،
پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی تالیف دکتر میرزا حسن حسینی انتشارات دانشگاه پیام نور
- دانلود پاورپوینت با موضوع خلاصه کتاب بازاریابی بین المللی، در قالب ppt و در 294 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از پاورپوینت : فصل اول كليات بازاريابي بينالمللي فصل دوم محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي فصل چهارم محيط سياسي و قانوني در بازاريابي بينالمل
پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی
- مشخصات فایل: عنوان: پاورپوینت بازاریابی عصبی و حسی تعداد اسلاید: 50 اسلاید قالب بندی: پاورپوینت فهرست مطالب: تعریف بازاریابی عصبی دلایل مناسب بودن علم عصب شناسی برای مطالعه رفتار افراد تاریخچه نورومارکتینگ چرا بازاریابی عصبی موانع به کارگیری نورومارک
دانلود پاورپوینت سیستم و مدیریت توزیع ( فصل دهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )
- تعداد اسلاید:25 اسلاید فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) دسته: مدیریت بازاریابی کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دهم این کتاب با عنوان سیستم و
دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی تألیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
- دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی تألیف كاتلر و آرمسترانگ بهمن فروزنده) دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت: پاورپوینت تعداد سالاید: 20 اسلاید كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ بهمن فروزنده از جمله مناب
دانلود پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی
- عنوان: فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید:34 اسلاید دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی این فایل در زمینه برنامه ریزی بازاریابی عمومی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد
پروپوزال رشته بازرگانی گرایش بازاریابی
- این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شده رشته بازرگانی گرایش بازاریابی، می باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است. ( مناسب برای درس روش تحقیق مقطع کارشناسی ارشد ) فهرست : عنوان پروپوزال جدول اطلاعات مربوط به اساتيد مشاور جد
بررسی بازاریابی محصولات کشاورزی
- توليد پرتقال در طول سالهاي 2005 2004 معادل 1/2 ميليون تن با بريكس 65 اعلام شده است كه 18% نسبت به سال قبل كمتر شده است. آمريكا و برزيل 88% بازده جهاني توليد پرتقال را بواسطه داشتن شركتهاي بزرگ توليدكننده در اختيار دارند. برزيل:توليد پرتقال برزيل در ط
پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی
- دانلود پاورپوینت با موضوع فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی، در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مقدمهعوامل موثر بر تصمیمات خریدمیزان درگیری مشتریمشتریان فعلی و مشتریان احتمالی علاقمندمصرف کنندگان و بنگاه هاتفاوت بین تصمیم گیری بنگاه ها و مصر
تحقیق مدل سایمون آنهولت در برندسازی و بازاریابی تاج محل هندوستان
- دانلود تحقيق در مورد مدل سایمون آنهولت در برندسازی و بازاریابی تاج محل هندوستان، در قالب doc و در 20 صفحه، قابل ويرايش، شامل: برندینگ و اصول آنسایمون آنهولدنظریه برند ملیگردشگریسرمایه گذاریبازاریابی میراث جهانی، چالش ها و فرصت ها تاج محل هندوستانبازا
دانلود پاورپوینت بازاریابی و بازارگرایی و بازارشناسی
- مشخصات فایل تعداد صفحات65حجم866/453 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود پاورپوینت بازاریابی و بازارگرایی و بازارشناسی جهت رشته مدیریت در 65 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Mark
پاورپوینت کتاب بازاریابی بین المللی تالیف میرزا حسن حسینی
- دانلود پاورپوینت کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی، در قالب pptx و در 295 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: كلیات بازاریابی بینالمللی هدف بازاریابی تعریف بازاریابی تعریف بازریابی بینالمللی اهمیت تجارت جهانی تفاوتهای بازارهای داخلی و ب
مبانی نظری بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان
- بصورت فایل ورد همراه با منابع مقدمه. 16 2-1) مشتری.. 17 2-1-1) تعریف مشتری.. 17 2-1-2) اهمیت مشتری.. 17 2-1-3)نیازهای مشتریان. 18 2-1-4)دسته بندی مشتریان. 21 2-1-5) تفاوت مشتری با ارباب رجوع. 22 2-1-6)فلسفه مشتری مداری.. 23 2-1-7)مشتری گرایی.. 25 2-1
بازاریابی بين المللی
- بازاریابی بين المللی فایل اصلی : PPT تعداد کل اسلایدها : 294 اسلاید حجم کل فایل ZIP : 9.7MB فهرست مطالب فصول : فصل اول : كليات بازاريابي بين المللي فصل دوم : محيط فرهنگي در بازاريابي بين المللي فصل چهارم : محيط سياسي و قانوني در بازاريابي بين الملل
مبانی نظری مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری، خدمات بانکداری الکترونیک، جذب و حفظ مشتری، بانکداری
- مبانی نظری مدیریت مؤثر بازاریابی و مشتری مداری، خدمات بانکداری الکترونیک، جذب و حفظ مشتری، بانکداری دارای 48 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی ب
پرسشنامه استراتژی بازاریابی بین المللی
- پرسشنامه بازاریابی بین الملل
پاورپوینت بازاریابی بنادر
- دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی بنادر، در قالب pptx و در 19 اسلاید، قابل ویرایش، شامل : مقدمه تجزيه وتحليل وظايف و كاركردهاي مربوط به بازاريابي تعريف استراتژي بازاريابي انتخاب مناسب ترين ابزار بازاريابي با توجه به محدوديت هاي مالي و كارايي مورد ن
پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی
- دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی با موضوع تحقيقات بازاريابي بينالمللي، در قالب pptx و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: وسعت كار بازاريابي بين الملليمهارت هاي مهم از تكنيك هاي تحقق بازاريابي داخلي براي استف
پاورپوینت فنون تبلیغات و بازاریابی وانواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی
- این پاورپوینت در مورد فنون تبلیغات و بازاریابی و انواع تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی در ۱۲۵ اسلاید کامل و شامل پاورپوینت فنون تبلیغات و بازاریابی وانواع بازاريابي انگيزشي مدير بازاريابي تحقیقات بازاریابی و روش های تحقیق در بازاریابی،
پرسشنامه بررسی تاثیر قابلیت های متفاوت بازاریابی بر معیارهای مختلف عملکرد سازمانی بنگاه های کوچک زودبازده
- دانلود پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات4حجم0/14 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تاثیر قابلیت های متفاوت بازاریابی بر معیارهای مختلف عملکر
جزوه چکیده مقالات بازاریابی و افزایش فروش
- 52 صفحه ورد من چکیده مقالات بازاریابی و افزایش فروش را در یک جزوه گردآوری کرده ام . تا به حال برای شما پیش امده مطلبی را در کتابی یا در صفحات سایت ها خوانده باشید که آن مطلب آنقدر مفید تشخیص دهید که آن را در یک فایل متنی ذخیره کنید ؟ چند سال است که د
پروژه ارایه فرآیند بازاریابی الكترونیكی نوین بر اساس مدل های آمیخته بازاریابی اینترنتی
- چكیده : به كارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه های مختلف اقتصادی ، بازرگانی تاثیرات شگرف این پدیده را بیش از پیش نمایان ساخته است . امروزه بیشتر سازمان ها در جهت میل به هدف های خود با توجه به محیط به طور شدید رقابتی از به كارگیری هیچ وسیله و اب